קריירה ולימודים

המכון הטכנולוגי חולון קורא לדו-קיום: "לא יהיה מקום בקרבנו לקבוצות קיצוניות"

ברקע שביתת העובדים הערביים בישראל יצא נשיא המכון הטכנולוגי חולון HIT בפנייה לסטודנטים שלו ואמר כי אין מקום בקמפוס לקבוצות קיצוניות וביטויים מסיתים וביקש לדבוק בערכי כבוד הדדי
מערכת ice |  1
שיח גראח (צילום Sliman Khader/Flash 90)
בעקבות המהומות ושביתת הערבים במוסדות-ראשי האקדמיה והחינוך נרתמים לחיזוק הדו-קיום. נשיא המוסד האקדמי HIT מכון טכנולוגי חולון יזם קריאה לסטודנטים מכל הדתות וכל המגזרים להרגעת הרוחות ודו קיום בין ערבים ויהודים. במוסד 30,000 סטודנטים עם אחוז גבוה של ערבים.
נשיא המכון, פרופסור אדוארד יעקבוב, כתב, "כולנו מצויים בימים לא פשוטים. מאורעות הזמן דורשים מכל אחד ואחת מאתנו לפעול באחריות תוך הקפדה ושמירה על הערכים המאפיינים נורמות המקובלות בחברה מודרנית וסובלנית. המכון הטכנולוגי חולון פועל באופן מתמיד לשילוב ולקליטה שוויוניות של סטודנטים מכל האוכלוסיות, בלא כל הבחנה בין לאום, דת, אמונה, והענקנו הזדמנות שווה לכולם".
אנו שותפים נאמנים ופעילים עד מאוד בתכנית נשיא המדינה "תקווה ישראלית באקדמיה", המדגישה את המשותף לכל הגוונים, העדות והדעות, ואת ההכרה והקרוב באמצעות ההשכלה האקדמית, שאין כמותה למתן שוויון הזדמנויות. אנו פונים לכל הסטודנטיות והסטודנטים להמשיך ולדבוק בערכי המכון המושתתים על כבוד הדדי, וסובלנות, ולשמור על הקמפוס כמרחב בטוח לכל הקבוצות והמגזרים במכון. אין ולא יהיה מקום בקרבנו לקבוצות קיצוניות, לאמירות ולביטויים מסיתים ומחרחרים ריב ומדון, ולחרמות מכל סוג שהוא בפורומים כאלה ואחרים".
כזכור, בערב חג השבועות הוכרזה שביתה כללית ורחבה של עובדים מהמגזר הערבי בידי ועדת המעקב של ערביי ישראל. בהודעה נמסר כי היום (שלישי) יתקיימו הפגנות בכל היישובים הערביים, "לאות הזדהות עם מסגד אל-אקצא ותושבי שייח' ג'ראח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלום עם בריונים
    ברכה 05/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המורה אמר : די לריב ,תנו לחיצת יד תהיו חברים? תגידו את זה לקורבנות לינץ' וחילים שנרצחו בצומת תפוח ,לאנשים שנגרמים באבנים ,כשהם חוזרים הביתה ,צבועים רשעים
    סגור