תקשורת ומדיה

דרמה בקבוצת אלי עזור: וואלה ספורט וספורט 1 יתאחדו

לאתר ice נודע כי קבוצת אלי עזור בדרך למיזוג בקבוצת התקשורת, אולפן יורו 2021 ישודר על גג וואלה. על פי הערכות המיזוג נוצר כתוצאה מחשש של איחוד בין ערוץ הספורט ל-N12
אביחי דלאל | 
אלי עזור (צילום פלאש90)
דרמה בתקשורת הספורט: אתר וואלה ספורט וצ'רלטון בדרך לאיחוד. גורמים בכירים מדווחים על מיזוג בין שני האתרים. על פי הערכות המיזוג נובע מחשש שבו ערוץ הספורט יתאחד עם N12 לאחר שקשת רכשה 49% ממניות קבוצת RGE המפעילה את הערוץ. כזכור, לפני חמישה חודשים אלי עזור רכש מבזק את אתר וואלה ונכסיה תמורת 65 מיליון שקל.
שבועיים לאחר ההודעה על רכישת התמלוגים במאגר הגז ״תמר״ מיצחק תשובה, אלי עזור החליט על מיזוג ראשון בקבוצת התקשורת החדשה שלו. לאתר ice נודע, כי ראשי קבוצת התקשורת הענקית מתכננים למזג את מחלקת הדיגיטל לתוך מחלקת הספורט של וואלה, אך ההחלטה בעניין הנכסים הדיגיטליים של צ׳רלטון עדיין לא התקבלה. ההחלטה הזאת מגיעה במקביל להחלטה הדרמטית של קבוצת קשת, לרכוש 49% מקבוצת RGE הכוללת את ערוץ הספורט בתמורה ל-90 מיליון שקל. 
אתר וואלה ספורט בשנים האחרונות עם קיצוצים בחברה שהובילו לעזיבת העורך הראשי, חמי אוזן ואחרים. מנגד, ערוץ ספורט1 עבר מהפכה דיגיטלית בשנים האחרונות, עם השקת אתר חדש ואפליקציה חדשה, וגדילה משמעותית ברשתות החברתיות. עוד נודע ל-ice כי אולפן יורו 2021, המשודר בצ׳רלטון, יצולם מהגג של משרדי וואלה בתל אביב.
מנכ"ל צ'רלטון אדר זהבי, מנכ"ל מעריב אונליין גדעון אוזן ואתר וואלה ספורט בחרו שלא להגיב לידיעה, על פי בכירים בקבוצה נכון לעכשיו אין דבר מובנה וחושבים על שיתוף פעולה בין כלי התקשורת. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה