שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: ב-40 מעלות על הסט: וולקאם קאטליה

פרסומת ההשקה של מותג משקפי השמש החדש מבית אופטיקנה יצאה השבוע בהפקה מושקעת על גדות ים המלח ב-40 מעלות חם, עם כמעט התעלפויות על הסט ומנכ"לי המשרד שהחזיקו את הציליות שלא יעופו ברוח. וואעליה
שירה יום טוב |  2
עומר אדם קאטליה (צילום צילום מסך)

נראה שהקטע של הפירסומות הקיץ זה להרקיד אותנו, וזה מה שעושה פרסומת ההשקה של מותג משקפי השמש מבית אופטיקנה, "קאטלייה". הקמפיין בהובלת משרד הפרסום ראובני פרידן מתהדר בפרזנטור עומר אדם שהביא איתו גם את אחיו הקטן, זאת לצד דיג'י סקאזי שגם אחראי על המוזיקה וגם מופיע בעצמו בפרסומת. לכל אלו מתלווה המעטפת המושקעת של תיבת נוח ממנה יוצאים זוגות זוגות של דוגמנים שהגיעו לקאלטיה בתלבושות מיוחדות והכי חשוב - משקפי שמש.

דבר משרד פרסום
וועאליה. איך משיקים את הזוגות הכי לוהטים לקיץ של מותג המשקפיים קאטליה? איך מייצרים פאטה מורגנה מלבלבת בלב הברייק העמוס? איך פורצים את גבולות הטלוויזיה ומייצרים פרסומת שתתנגן בחתונות ובמועדונים?
מכניסים לתיבה אחת זמר על-חלל(בלי חולצה, כי חם וגם לא היה נוח...), זוגות מכל הצבעים וכל המינים, אחד סקאזי שירים את המסיבה, ומפקידים הכל בידיים של משרד הפרסום הכי לוהט שיש, ראובני פרידן. כמה לוהט? בערך ארבעים מעלות בצל (יש אנשים על הסט שלא יצאו מהשירותים בגלל המזגן...). בסוף? יצא אש.
דבר הבמאי
"40 מעלות, 7 זוגות, 5 שעות צילום, עומר אדם אחד וסקאזי. לעשות פירסומת וקליפ מלא? וואלה עף על עצמי".
משפט קאלט שנתפס על הסט
"המבול מאחורינו, לפנינו וואעליה... וולקאם טו דה קאטליה!"
סיפור מבניית הקמפיין
מזג האוויר על שפת ים המלח סיפק אתגרים מעניינים, בגלל החום הכבד נכח בסט הצילומים אמבולנס בהיכון, ואכן הסופרוויזרית כמעט התעלפה במהלך הצילומים. חוץ מהחום במהלך יום הצילום, היו פעמיים שהציליות עפו באוויר בגלל הרוח ומי שמצאו את עצמם מחזיקים את המוטות היו המנכלים.
סיפור מעניין נוסף הוא מליהוק הדוגמנים: את הדוגמן ג'יימס שלפנו מהרחוב, היו לנו מדידות ביום שישי של הדוגמנים וזיו קורן המנכ"ל המשותף של ראובני פרידן ראה אותו ברחוב בדרך לחדר כושר והתעקש להכניס אותו לפרסומת. הוא בא למדידות, ולוהק.
 


קרדיטים:
השיר מבוסס על היצירה KALINKA של היוצר IVAN PETROVICH LARIONOV והינו נחלת הכלל
מבצעים: עומר אדם וסקאזי
מילים וקונספט: זיו קורן, דני יעקובוביץ', ליאור נויפלד
עיבוד והפקה מוזיקלית: סקאזי
קונספט קריאייטיב: ראובני פרידן
מנכ"ל משותף: זיו קורן
מנהל קריאייטיב ראשי: דני יעקובוביץ'
סמנכ"ל קריאייטיב: ליאור נויפלד
משנה למכנ"ל: שירי הייסר בן גור
סמנכ"ל אסטרטגיה: טל חן
ארט דיירקטור: אסף לינקובסקי
קופירייטר: ברק אויסטר, תומר אברמוביץ'
סופרוויזרית: אילנה פייסחין
תקציבאית: אורטל בהר
מנהלת הפקה: איבונה קרוגליאק

קרדיטים הפקת קליפ:
במאי: אלי סברדלוב
הפקה: קוקורוזה - דני רוסטר, ליאור רז
מפיקה ראשית: דנה אבידור
צלם סטילס- שי פרנקו
ארט: נטע דרור
עיצוב תלבושות קאסט ודוגמנים - לירון שמעוני.
סטיילינג עומר אדם - אור לוזון
סטיילינג סקאזי - אריה בר
בית פוסט: ברודקאסט
קרדיטים אופטיקנה:
מנכ"ל: אלרועי תורג'מן
סמנכ"ל שיווק: ירון עמיר
מנהלת קולקציה: גלוריה גבאי
מנהלת מותג: שני פרלמוטר
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טוב כישלון מפואר מחלומות במגרה
    יוסף 08/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות ניסיתם..
    סגור
  • 1.
    לא רק הצלייה עפה, גם המשרד פרסום, על עצמו… (ל"ת)
    נורדי 07/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור