שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: ב-40 מעלות על הסט: וולקאם קאטליה
נראה שהקטע של הפירסומות הקיץ זה להרקיד אותנו, וזה מה שעושה פרסומת ההשקה של מותג משקפי השמש מבית אופטיקנה, "קאטלייה". הקמפיין בהובלת משרד הפרסום ראובני פרידן מתהדר בפרזנטור עומר אדם שהביא איתו גם את אחיו הקטן, זאת לצד דיג'י סקאזי שגם אחראי על המוזיקה וגם מופיע בעצמו בפרסומת. לכל אלו מתלווה המעטפת המושקעת של תיבת נוח ממנה יוצאים זוגות זוגות של דוגמנים שהגיעו לקאלטיה בתלבושות מיוחדות והכי חשוב - משקפי שמש.
קרדיטים:
השיר מבוסס על היצירה KALINKA של היוצר IVAN PETROVICH LARIONOV והינו נחלת הכלל
מבצעים: עומר אדם וסקאזי
מילים וקונספט: זיו קורן, דני יעקובוביץ', ליאור נויפלד
עיבוד והפקה מוזיקלית: סקאזי
קונספט קריאייטיב: ראובני פרידן
מנכ"ל משותף: זיו קורן
מנהל קריאייטיב ראשי: דני יעקובוביץ'
סמנכ"ל קריאייטיב: ליאור נויפלד
משנה למכנ"ל: שירי הייסר בן גור
סמנכ"ל אסטרטגיה: טל חן
ארט דיירקטור: אסף לינקובסקי
קופירייטר: ברק אויסטר, תומר אברמוביץ'
סופרוויזרית: אילנה פייסחין
תקציבאית: אורטל בהר
מנהלת הפקה: איבונה קרוגליאק
במאי: אלי סברדלוב
הפקה: קוקורוזה - דני רוסטר, ליאור רז
מפיקה ראשית: דנה אבידור
צלם סטילס- שי פרנקו
ארט: נטע דרור
עיצוב תלבושות קאסט ודוגמנים - לירון שמעוני.
סטיילינג עומר אדם - אור לוזון
סטיילינג סקאזי - אריה בר
בית פוסט: ברודקאסט
קרדיטים אופטיקנה:
מנכ"ל: אלרועי תורג'מן
סמנכ"ל שיווק: ירון עמיר
מנהלת קולקציה: גלוריה גבאי
מנהלת מותג: שני פרלמוטר
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.טוב כישלון מפואר מחלומות במגרהיוסף 08/2021/01הגב לתגובה זו0 0לפחות ניסיתם..סגור
-
1.לא רק הצלייה עפה, גם המשרד פרסום, על עצמו… (ל"ת)נורדי 07/2021/31הגב לתגובה זו0 0סגור