שיווק ופרסום

מסיבת פרידה גם לעצמאיים: זה הקמפיין החדש

חברת פייבר המשווקת פלטפורמה לתיווך בין עסקים לנותני שירות שונים בתחום התוכן והקראיטיב בקמפיין חדש: מסיבת פרידה ממרקו - פרילנסר שהועסק זמנית מרחוק באמצעות הפלטפורמה של החברה
מערכת ice | 
קמפיין פייבר (צילום פייבר)

חברת "פייבר" אינטרנשיונל (NYSE: FVRR), המתווכת בין עסקים לנותני שירות שונים בתחום התוכן והקראייטיב, משיקה קמפיין חדש תחת הכותרת: "Team Up". 

בפרסומת שצולמה במשרדי החברה בתל-אביב, קבוצת עובדים מתכנסת במטבחון המשרד לרגל מסיבת הפרידה מעובד לא שגרתי. אם לרוב רק עובדים קבועים שתרמו לארגון ממיטב שנותיהם זוכים למסיבת פרידה ולעוגה מושקעת, במקרה הזה, ההתכנסות נועדה לציון פרידה ממרקו - פרילנסר שהועסק זמנית מרחוק באמצעות הפלטפורמה של החברה, אך השפעתו, לפי המסר של הקמפיין הייתה משמעותית כאילו והיה בשר מבשרו של הארגון.

בפייבר מציינים כי המסר השיווקי "חילחל אל מאחורי הקלעים", כאשר הפרסומת עצמה נוצרה על ידי צוות הקריאייטיב הפנימי של החברה בשיתוף פעולה עם שורה של נותני שירות מהפלטפורמה "איתרנו ושכרנו אנשי קריאייטיב, מעצבים, אנימטורים וקופירייטרים מעולים",  אמר מנהל מחלקת העיצוב- נדב ברקן. " גם בקמפיינים קודמים שכרנו טאלנטים שמצאנו לתפקידי קריינות, תרגום ויצירת סטוריבורד".

הפרסומת המדוברת תשודר בערוצי הטלוויזיה בארצות הברית ובשווקים נוספים כמו בריטניה וגרמניה וכן בערוצים דיגטליים רבים . באנגליה, אוסטרליה, גרמניה, צרפת וספרד ישודרו גרסאות מקומיות של הקמפיין. בחברה מסבירים כי זו הפעם הראשונה, שבהם הם פונים לעסקים גדולים כקהל יעד ולא מתמקדים רק בעסקים קטנים עד בינוניים. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה