השוק

ברקשייר האת'וויי של וורן באפט עם שינויים בהיקף ההשקעות

וורן בבאפט עדכן את רשימת השינויים שביצע ברשימת ההחזקות שלו במספר תחומים, הבולט שבהם הוא הגדלת האחוזים באפל ותאגיד האנרגיה שברון
מערכת ice | 
וורן באפט (צילום טוויטר/ וורן באפט, pixabay)
ברקשייר האת'וויי, חברת ההחזקות בבעלות האיש השלישי ברשימת עשירי העולם וורן באפט, הגדילה את ההחזקות שלה באפל ושברון ומנגד הקטינה את ההחזקות בחברת התקשורת ורייזון ברבעון האחרון.
 
למעשה בית ההשקעות של באפט רכש מאפל מניות בסכום של 3.9 מיליון מה שמעמיד את סך ההחזקות שלו בענקית הטכנולוגיה על 5.6%. מתוך כך אפל היא ההחזקה הגדולה ביותר של ברקשייר האת'וויי, כאשר לפי הערכות ברקשייר השקיעה עד עכשיו כ-122 מיליארד דולר באפל מתוך השקעות בסך של 300 מיליארד דולר.
 
כמו כן החברה של באפט רכשה 2.3 מיליון מניות של שברון שהם - 8.3% מהחברה. בעקבות כך ברקשייר האת'ווי הכפילה ביותר מפי ארבעה את ההחזקות שלה בחברת הנפט והגז ברבעון הראשון של השנה. יש לציין כי ערך ההשקעה של ברקשייר עלה באופן משמעותי בעקבות המשבר באוקראינה.

רשימת העדכונים של ברקשייר האת'וויי לא תמה כאן. החברה העלתה את ההחזקות שלה גם ב-אקטיוויז'ן בליזארד וב-פרמאונט. מנגד החברה הורידה את ההחזקות שלה בג'נרל מוטורס ב-15% ומכרה את כל החזקותיה בוורייזון, ששוויין לפני כחצי שנה עמד על כשמונה מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה