רכב

מותג הרכב ביוזמה יוצאת דופן עבור הישראלים בסילבסטר: "המוניות עלינו"

SKYWELL מותג רכב הפרימיום החשמלי ביוזמה מיוחדת לקראת חגיגות הסילבסטר – "השאירו את הרכב בבית והמונית עלינו"
מערכת ice |  1
סקייוול (צילום סקייוול)
SKYWELL מותג רכב הפרימיום החשמלי ביוזמה מיוחדת לקראת חגיגות הסילבסטר – "השאירו את הרכב בבית והמונית עלינו". מותג הרכב הפרימיום חשמלי יוצא בקמפיין המעודד את לקוחותיו להשאיר את הרכב בבית וביום בו כל העולם חוגג את כניסת שנת 2023 – לצאת לחגוג ללא דאגות. לקוחות SKYWELL יקבלו החזר על נסיעה במונית בערב הסילבסטר עד לשווי של 100 שקל - ישלחו ל SKYWELL את הקבלה בוואטספ ויקבלו שובר לBUYME – בכפוף לתקנון. 
מעוז אלמגור, מנהל פעילות SKYWELL בישראל ציין: "חשוב לנו מאוד להעניק חווית שירות מתמשכת ללקוחות סקייוול, ולצד הקמת מועדון לקוחות ייחודי Skywell Moments, המעניק פעילויות מגוונות מדי חודש, אנו רוצים להיות שם עבורם גם ברגעים מיוחדים בחייהם וכזה הוא כניסת השנה האזרחית החדשה. לכן, החלטנו לדאוג לביטחונם ולהעניק נסיעה במונית ע"מ שיצאו לבלות ויחזרו בשלום הביתה. 2023 ברוכה הבאה – מאחל ללקוחותינו שנה אזרחית טובה ובטוחה בדרכים".
 
קבוצת כדורי עוסקת בתחום הרכב החל משנת 1948. קבוצת כדורי, באמצעות חברת "המאגר" הינה יבואנית ומשווקת חלקי חילוף לרכב הגדולה בישראל. בנוסף, בבעלות הקבוצה חברת הליסינג OTO והמאגר המתמחה בליסינג לחברות היי טק ומנהלת צי רכב בהיקף של אלפי רכבים. במקביל לפעילות הרכב הענפה, החברה עוסקת גם בתחום הנדל"ן ובבעלותה שטחי אחסון ולוגיסטיקה המושכרים לחברות מובילות במשק.
מותג SKYWELL הוא חטיבת הרכב החשמלי של קונצרן האלקטרוניקה והמסכים הענק  SKYWORTH -יצרן המסכים השני בגודלו בסין ויצרן מעבדי ה SMART TV מהגדולים בעולם. בדומה ל-SKYWORTH אשר הייתה מהראשונות אשר זיהו את ההזדמנות במעבר לרכב חשמלי, חברות טכנולוגיה נוספות כדוגמת APPLE, XIAOMI ,HUAWEI, הודיעו אף הן על כניסתן לתחום הרכב החשמלי לאור צמצום החלקים המכנים וההתייחסות לדור החדש של הרכבים החשמליים כמוצר טכנולוגי מתקדם וחדשני המבוסס על חווית משתמש מיטבית וערך מוסף. לפני מס' ימים חשפה SONY בתערוכת CES על הקמת חברת 'סוני מוביליטי' לקראת כניסה קרובה לתחום הרכב החשמלי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זהירות רכב סיני (ל"ת)
    גב 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור