קריירה ולימודים

בעל עסק בתל אביב? זו הבשורה של העירייה בארנונה

בעיריית תל אביב באים לקראת בעלי העסקים עם דחיית הארנונה בחודשיים, והקלות בקנסות שונים שניתנו על הצבת פרגוד כמו גם על פעילות בשעות הלילה. חולדאי קרא לממשלה ליותר רגישות ויותר אמפתיה לבעלי העסקים
מערכת ice |  8
רון חולדאי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
עיריית תל אביב יוצאת היום (שני) בבשורה לבעלי עסקים כאשר החליטה לדחות תשלומי ארנונה ולבטל אגרות במיליוני שקלים. לדברי ראש העיר, רון חולדאי, בעלי העסקים חשובים לעיר ועל כן בעירייה החליטו ללכת לקראתם, כאשר הממשלה לא עושה מספיק.
כזכור, בעלי עסקים רבים הלינו על הממשלה שאינה מעניקה פיצויים או קובעת פרמטרים להחלת פיצויים, גם עבור עסקים קטנים ובינוניים וגם גדולים. שר האוצר ליברמן, כזכור, אמר בתחילה שלא יהיו פיצויים כלל לעצמאיים, אולם לאחר מכן סייג את דבריו לאחר לחצים רבים. 
 
ראש העיר, רון חולדאי, שוחח הערב (שני) בתכנית חיסכון בחדשות 12, ואמר כי הוא מדבר עם אנשי עסקים שאומרים שמצבם גרוע יותר מבעבר. אמנם אין סגר, אך הציבור נמנע מלהגיע ובעלי העסקים במצוקה קשה: בין אם זה בגלל עובדים שבבידוד והם נאלצים לשלם עלות שכר גבוהה גם עבור מחליף למבודדים, והמחסור בכוח אדם לא מאפשר להם לפעול, "בקיצור בלאגן", סיכם חולדאי.
לדבריו, בעירייה משתדלים לעזור לבעלי עסקים שהינם "גוף חשוב בעיר תל אביב", וכי הוא פונה לשרת הפנים, שר האוצר וראש הממשלה שיקלו על בעלי העסקים.
מדבר עם אנשי עסקים שגרוע לפני הסדר, לכאורה אין סגר אבל הציבור נמנע מלהגיע, ובמצוקה קשה חשבונות: בידוד ועלות שכר וכו' המחסור בכוח אדם לא מאפשר לפעול, בלאגן שקט. משתדלים לעזור לבעלי עסקים. גוף חשוב בעיר ת"א ופונים לשרת הפנים ושר האוצר ורה"מ להקל על בעלי העסקים. חולדאי הוסיף כי הוא מצפה ליותר רגישות מצד הממשלה ויותר אמפתיה ובדיקה מקצועית מהירה יותר איך באמת לעזור לעסקים: "שום דבר לא - זו גישה בעיניי לא מוצדקת", עקץ את דבריו של שר האוצר ליברמן..
כחלק מההקלות של העירייה: דחיית ארנונה ופטור מהיטלים כמו היטל פרגוד או היטל לשעות הלילה, ואפשרות לתת יותר לבעלי עסקים במרחב הציבורי גם בלי לשלם וכן הלאה. הבשורה האמיתית: דחיית ארנונה לחודשיים, שכן לדברי חולדאי החודש הבא יהיה החודש הקשה יותר עבור בעלי עסקים כשיצטרכו לפרוע ימי מחלה על המבודדים וכדומה.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    יקבל בבחירות הבאות 80 אחוז
    אבירם 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפך את תל אביב ללאס ואגס יבחר לעוד 5 קדנציות לפחות.
    סגור
  • 7.
    חחח
    נמאס 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה רק לעסקים?? כולנו חיים פה באתר בנייה מתמשך כדי להגשים חלום מגלומני של אחד שאיבד שליטה. לנו לא מגיע הנחה בארנונה? נחשו מה?? אתמול קיבלנו מכתב שארנונה מתייקרת..
    סגור
  • 6.
    סרחון של ראש עיר חולדאי
    קובי 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמדבר ...משית קנסות חניה בלי חשבון , מבטל אלפי חניות בעיר מציב מחסומים על מדרכות וספסלים בכל מקום אפשרי ולא לרווחת הציבור...
    סגור
  • 5.
    כספים בזמן המגפה
    עולם 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעיריית תל אביב יש מילארדים כסף רזרבה כך שהוא לא נותן הנחות לבעלי עסקים בכלל רון מנצל את המגפה הוא לפוליטיקה שיבחרו אותו צריך שמישהוא יהיה במקומו וחזק נמאס לנו ממנו בנוסף לעובדים יש הטבות שלא במקום סך הכל פקידים תעשו חשבון כמה חופשים יוצאים כולל חופשה מרוכזת וחופשה שלהם חופשה מחלה??? הפסקות עד אין סוף מרווחים יותר מאשר עובדים אחרים במקומות אחרים שהם רציניים כרטיסי נוכחות הרי יש משפחות חברים ידידיים ועוד לעשות דחוך רפורמה כל האגפים שמכנסים כסף להפריד בקרות מחוץ לשלטון כולל מי שעובד חוץ עושה ביקורןת לעביר דחוף ליברמן אנחנו מחכים כבר שנים מקווים שיעשו עכשיו בנוסף ארנון בא דוד שלא יעז להתערב הוא הגורם לסכסוכחם בפנים ובחוץ יש לו אנשים בכל העבודות בטרץ לעביר ליברמן שר האוצר באופן אישי
    סגור
  • 4.
    מה אם תשלום לשלוט בעסקים?
    צדק צדק תרדוף 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה גובה עבור שלוט לעסק לכל השנה . אנחנו סגורים שלושה חודשים. מי יפצה אותנו? אתם שולח את הפקחים שלך כמו מחבלים שעושים לנו דוחות.. על כל דבר קטן בלי התחשבות. של בעלי עסקים שמנסים לשרוד את התקופה הקשה
    סגור
  • 3.
    איך ישלמו באוד חודשיים (ל"ת)
    אבי 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מערכת
    מוישה 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מערכת, צריך לערוך את הכתבה. התערבבו שם כל מיני מילים בטקסט. תבדקו
    סגור
  • 1.
    חולדאי חוצפן ושקרן הכי גדול בעולם
    דוד 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בעלי עסקים בכרם התימנים קיבלו דוחות על שולחנות וכסאות, בשכונה, 60 שנה עסקים לא קיבלו דוחות בשכונה, לאחרונה התחילו לדפוק דוחות של 500 ₪. לא מכרו צלחת מרק. אני שונא את חולדאי, מתפלל שילך לי מהחיים.
    סגור