כסף וצרכנות

איזו חברה תנהל מגה פרויקט בדובאי בהשקעה של 200 מיליון דולר?

חברה ישראלית יחד עם משרד התחבורה בדובאי יקימו איזור תעשייה חכם שישתרע על פני כ-1200 דונם, חממה טכנולוגית לסטארטאפים חדשניים בתחומי הכימיה והמתכת, מפעלים מהמתקדמים בעולם שיתופעלו ע"י רובוטים כמעט ללא מגע ידי אדם
כפיר אדר |  2
מלי ביצור פרנס (צילום ענת קזולה)
קבוצת הייעוץ הגלובאלית Tefen מנהלת בימים אלה מגעים מתקדמים לסגירת מגה פרוייקט תשתיות תחבורה בדובאי בהשקעה של כ-200 מיליון דולר, מדובר בפרויקט שאפתני במיוחד בשיתוף עם משרד התחבורה בדובאי שצפוי לכלול הקמת איזור תעשייה חכם שישתרע על פני כ-1200 דונם, חממה טכנולוגית לסטארטאפים חדשניים בתחומי הכימיה והמתכת, מפעלים מהמתקדמים בעולם שיתופעלו ע"י רובוטים כמעט ללא מגע ידי אדם.
הפרויקט צפוי להתחיל באוגוסט הקרוב בשיתוף עם משרד התחבורה של דובאי ובמסגרתו Tefen תשמש כ- PMO.  במסגרת ההתקשרות, Tefen תסייע בהטמעת טכנולוגיות בנייה מתקדמות, התייעלות וחיסכון לאורך שרשרת הפעילות, ייעוץ בהקמת כבישים ותשתיות, שיפור פתרונות הנגשה לאוכלוסיות שמנותקות גיאוגרפית, ופיתוח מערכות פיקוד ובקרה לניהול הפרויקט. פרויקט נוסף שעומד על הפרק הוא הקמת שדה תעופה חדש בדובאי וגם כאן Tefen היא אחת מהחברות שמתמודדות על המכרז.
לפני כ-4 חודשים Tefen הודיעה על הקמת חברת בת בדובאי בהשקעה של מיליוני דולרים. בימים אלה החברה נמצאת בתהליכים מתקדמים להקמת סניפים נוספים במדינות הסמוכות, במטרה לבסס את מעמדה הגלובלי. העובדה הזו ביחד עם המוניטין של Tefen כחברת ייעוץ ישראלית וותיקה ומובילה עם ניסיון בינלאומי וידע בחדשנות צפוי לסייע לה בקבלת הפרויקט וניהולו. בתוך כך, Tefen בוחנת את המשך פיתוח הקבוצה גם בהודו ובגרמניה, ומתעניינת בפתיחת חברות בת נוספות במדינות הללו. 
מלי ביצור פרנס מנכ"לית ושותפה ב- Tefen: "התהליך נמצא כבר בשלבי חתימה סופיים ומהווה חלק מאסטרטגיית הפעילות הצומחת של Tefen בעולמות התשתיות והתחבורה וחלק מהרחבה משמעותית של הפעילות שלנו בדובאי. אנחנו מקבלים פניות לניהול פרוייקטים ענקיים נוספים לא רק בדובאי אלא במקומות נוספים באמירויות ובמדינות שונות בעולם, אנחנו בוחנים את כל ההצעות ומאמינים שתוך זמן קצר נוכל להודיע על פעילות במקומות נוספים בעולם".
קבוצת Tefen נוסדה ב-1982 ונחשבת כיום לחברת הייעוץ הגדולה והמובילה בישראל עם למעלה מ- 4000 לקוחות וסניפים באסיה, ארה"ב ובאמירויות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזו הצלחה כבירה!!כל הכבוד גאווה ישראלית (ל"ת)
    נועם מילוא 05/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מרשים
    אבי 05/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד
    סגור