כסף וצרכנות

הורדת המס על הישגי הספורטאים? היוזמה שמתכנן אביגדור ליברמן

שר האוצר בדרך להצעת חוק ממשלתית שתבטל את המס על זכייה בפרטים בינלאומיים: "הגיע הזמן להחזיר למי שנותנים לנו ערך מוסף, מעמד בעולם, יוקרה וגאווה לאומית"
כפיר אדר | 
אביגדור ליברמן, שר האוצר (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
אחרי הסערה הגדולה שהתעוררה בעקבות השאלה כמה מס יצטרכו לשלם הספורטאים האולימפיים על המדליות שקטפו במהלך המשחקים האולימפיים בטוקיו, שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, החליט להרים את הכפפה.
השר פרסם היום (שלישי) בחשבון הפייסבוק שלו שבכוונתו לבטל את מס הזכייה בפרסים בינלאומיים תחת הכותרת: "כבוד למדינה צריך להתבטא גם במסים! הגיע הזמן להחזיר למי שנותנים לנו ערך מוסף, מעמד בעולם, יוקרה וגאווה לאומית. לכן, יזמתי הצעת חוק ממשלתית שתבטל את המס על זכייה בפרסים בינלאומיים". 
 
‎עוד הוסיף ליברמן: "הצעת החוק מתייחסת לארבע קבוצות: ספורטאים אולימפיים, מדענים, סופרים ואמנים, שעובדים כל החיים בשביל לזכות במדליה או בפרס נובל, ומדינת ישראל רק מרוויחה מכך".
כדי לסבר את האוזן, מענק בגובה 500 אלף שקל שאמור היה להכניס לכיסו מדליסט הזהב ארטיום דולגופיאט, יישאר בסופו של דבר עם 308 אלף שקל בלבד לאחר חישוב המס שעליו יהיה לשלם בעבור הזכייה, כאשר בכלל בענפי ספורט הישגיים המס ממילא מקצץ משמעותית את הסכום שמקבל הספורטאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה