כסף וצרכנות

תקלה עולמית בוולט, קריסה נוספת אחרי כיפור?

החל בשעה 20:00 דווח על קריסה עולמית של יישומון משלוחי המזון, החברה בישראל מסרה: "סגרנו לכמה דק' בלבד עקב תקלה טכנית", בגרסה העולמית נמסר: "קשיים טכניים", האם רגע אחרי יציאת הצום וחזרת השירות צפויה תקלה גדולה יותר?

כפיר אדר |  2
שליח וולט (צילום מתוך אתר וולט)
שוב זה קרה לחובבי המזון המהיר. בפעם השנייה בשבוע, תקלה עולמית השביתה את יישומון המשלוחים wolt למשך זמן ארוך, כך שרבים מהלקוחות של החברה בישראל לא יכולים היו להזמין בשעות הצהריים המאוחרות והערב משלוחים.
כזכור, רק לפני ימים ספורים, החל משעות הצהריים המוקדמות לא ניתן לבצע הזמנות באפליקציית וולט ורק לקראת הערב סודר היישומון וניתן היה להזמין את המשלוחים אחרי שעות של תקלה שלא נמצא לה מענה.
התקלה העולמית באפליקציית המשלוחים שלא מאפשרת הזמנת משלוחים, החלה בסביבות השעה 20:00 בערב, שעון ישראל והיא מתרחשת ממש רגע לפני יום כיפור, כאשר החשש הוא שגם בצאת הצום כשהפעילות תשוב, תהיה קריסה נוספת בשל עומס הזמנות הצפוי לחברה.
תחילה, באפליקציה בעברית נכתב: "סגרנו לכמה דק' בלבד עקב תקלה טכנית", בגרסה באנגלית של האפליקציה נכתב רק כי ישנם "קשיים טכניים", ללא צפי לתיקון התקלה. מטעם החברה נמסר לאור שורת התקלות האחרונה: "אנו מטפלים בתקלה ועובדים במרץ על החזרת השירות לפעילות בהקדם האפשרי"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תקלה חוזרת בוולט
    אמפר 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיבה: מחאת הציבור על הצילום שקבלה וולט בגלל פרסום סמוי מביבי עם שקית הארוחה הלילית...
    סגור
  • 1.
    שרה הגבירה הזמנות בטירוף... לא רואה בעיניים...
    ניסו 09/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מאז המעבר הפה לא מפסיק לטחון.
    סגור