קריפטו

בשורה לשחקני הגיימינג: מעכשיו תוכלו לשלם ב-NFT

הבשורה של ענקית המסחר העולמית XSOLLA לשחקני מובייל בארץ ובעולם: החברה משיקה פיצ'ר תשלומים חדש של NFT שיאפשר לשחקנים לבצע רכישות של פריטי NFT בתוך המשחק ולקבל חותמת דיגיטלית
מערכת ice |  1
NFT (צילום freepik)
Xsolla, חברת המסחר המובילה בעולם בתחום משחקי הווידאו, הודיעה על הרחבת פתרונות ההפצה שלה במובייל ובדיגיטל כדי לסייע למפתחים להשיק ולהפיץ משחקים ברחבי העולם. בשורה משמעותית לשוק המשחקים העולמי הוא הוספת פיצ'ר NFT חדש בחנות של Xsolla – מדובר בפיצ'ר תשלומים חדש שמטרתו לסייע למפתחים להרחיב את המותגים הדיגיטליים שלהם על ידי מכירה והפצה של NFT.
"Xsolla מחויבת לספק שירותים ותמיכה מהשורה הראשונה למפתחים ברחבי העולם כדי לעזור להם להגיע ליותר ויותר שחקנים באזורים גיאוגרפיים נוספים", אמר כריס הוויש (Chris Hewish), נשיא Xsolla. "אנחנו ממשיכים לפתח פיצ'רים נוספים שמכוונים לאתגרים המרכזיים של שיווק, השקה ומוניטיזציה של משחקי וידאו. יש לנו בשורות נוספות להמשך 2022 שיספקו יתרון תחרותי לשותפים שלנו, וישאירו אותם בצמרת  סביבת המשחקים המשתנה".
 
חנות אינטרנט למובייל – פיצ'רים חדשים
 עולם המובייל מתרחב וממשיך להוביל את ההכנסות של עולם הגיימינג הגלובלי, וכך גם  Xsolla הוסיפה פיצ'רים נוספים לחנות האינטרנט שלה למשחקי מובייל. הפיצ'רים החדשים יסייעו למפתחי משחקים במובייל להגיע ליותר שחקנים ולהישאר בחזית מהפכת משחקי המובייל.
אנליטיקס מורחב: פיצ'ר של מידע אנליטי מורחב שבאמצעותו מפתחים יכולים לייצר "משפך" שקוף שיסייע להם בהבאת שחקנים חדשים לחנות האינטרנט שלהם, ויעזור להם להבין את חווית המשתמש של השחקן אונליין - לקבוע איפה ואיך מייצרים המשתמשים אינגייג'מנט עם המשחק. 
מבצעי קד"מ מיוחדים: רכיב מובנה זה עוזר למפתחים להפיק תועלת מרכישות בתוך האפליקציה דרך חנות האינטרנט שלהם. בתוך החוויה המקוונת, מפתחים יכולים לספק מבצעי קד"מ, להשיק קמפיינים בהנחות, הצעות קוד פרומו ובונוסים להאצת מכירות והבאת שחקנים חדשים לאונליין.
ניהול מנויים: פיצ'ר שמטרתו לעזור למפתחים למכור קטלוג שלם של מוצרים דיגיטליים בחנות האינטרנט שלהם.  Xsolla הוסיפה תכונות חזקות לניהול המנויים, שמאפשרות  למפתחים לשמר ולהשיג לקוחות חדשים, ליצור נאמנות, ליצור  הכנסה קבועה ולנהל מנויים בביטחון
Xsolla יצרה פיצ'ר תשלומים NFT כדי לאפשר למפתחים במהירות ובבטחה, להוסיף את תשלומי ה- NFT לכלכלת המשחק שלהם. תכונה זו מאפשרת לשחקנים לבצע רכישות באמצעות שיטת התשלום המועדפת עליהם, כאשר המפתח מטפל בהטבעה (חותמת דיגיטלית) ובמשלוח של ה- NFT, בעוד ש-Xsolla מטפלת  בצ'ק -אאוט  ובתהליך הפצת הפריטים במשחק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לזה אני קורה
    שמעון 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיימינג
    סגור