תרבות ופנאי

קים קרדישיאן וטיילור סוויפט זועמות: הוליווד מגיבה לפסיקת ההפלות

 "ההחלטה הזו מחזירה אותנו 50 שנה אחורה, והיא לא תציל אף חיים".  סופי טרנר, טיילור סוויפט וקים קרדישאן הם חלק קטן מהנשים שיצאו אתמול נגד פסיקת בית המשפט העליון, אספנו לכם כמה מהתגובות המעניינות
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום פייסבוק/ קים קרדשיאן)

לאחר שאתמול (שישי) ביטל בית המשפט העליון בארה"ב את הפסיקה שמנע חקיקת חוקים נגד הפלות, התעוררו ברחבי ארה"ב ובעולם המערבי קולות רבים נגד ההחלטה שלדברי רבים פוגעת בחופש של נשים על הגוף שלהם. משפיעים וכוכבים רבים במדינה מיהרו להגיב להחלטה מעוררת המחלוקת, אספנו לכם חלק קטן מהתגובות. 

"מוכן שגם אמצעי מניעה ומערכות יחסים מאותו מין ייעלמו?", צייץ הקומיקאי ג'ימי קימל. "האנשים המטורפים משתלטים כי אנחנו לא פועלים!".
 


Ready for birth control and same sex relationships to go away too? THE CRAZY PEOPLE ARE TAKING OVER BECAUSE WE DON'T ACT!" Clarence Thomas WROTE that justices “should reconsider all of this Court’s substantive due process precedents, including Griswold, Lawrence, and Obergefell”


טיילור סוויפט כתבה בטוויטר: "אני חוששת לחלוטין שזה המקום שבו אנחנו נמצאים - שאחרי כל כך הרבה עשורים של אנשים שנלחמו למען זכויות של נשים על גופם, ההחלטה של ​​היום לקחה מאיתנו את זה". "זכותה של אישה לבחור היא החלטה של ​​בריאות", כתבה איווט ניקול בראון. ושונדה ריימס צייצה בטוויטר: "זה באמת קורה".
 


 
סופי טרנר פרסמה סרטון וידאו, בו פנתה לעוקביה ואמרה: "ההחלטה הזו מחזירה אותנו 50 שנה אחורה, והיא לא תציל אף חיים. היא תהרוג ותסכן את חייהן של מיליוני נשים אשר ייאלצו לעשות הפלות מסוכנות בסתר וימותו בגללן".
 אריאנה דבוז הצהירה: "אף אחד לא יגיד לי מה מותר או אסור לי לעשות עם גופי. ובאותו נושא, אף אחד גם לא יגיד לי את מי מותר לי לאהוב או עם מי מותר לי להתחתן. אמריקה, את עומדת לפני הקרב של חייך".


עוד הוסיפה: "אם הנושא באמת היה הצלת חיים, אם למישהו היה אכפת מלהציל חיים, אז אחרי טרגדיות הירי שהתרחשו כאן בארה"ב, היו עושים פיקוח על נשק. לא מדובר כאן על הצלת חיים אלא על שליטה בגופן של הנשים ובזכות שלהן לבחור. וזה דוחה".  היילי ביבר צייצה: "אני חסרת מילים. איזה הפסד נוראי ומאכזב. זה ממש ממש מפחיד",

גם בנות משפחת קרדשיאן נמנו בים המבקרות. "באמריקה, לאקדחים יש יותר זכויות מאשר לנשים", כתבה קים. ווילו סמית' צייצה: "הממשל האמריקני ממשיך לאכזב אותנו פעם אחר פעם. אני חסרת מילים לנוכח רמת הבורות והאלימות הפוליטית שההחלטה הזו מסמלת. זה הזמן למהפכה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה