דיגיטל וטק

דיסני פלוס מכחישים את הדיווחים: לא יודעים מתי נגיע לישראל

ענקית התוכן אומרת ל-ice כי הדיווח על כוונתה להשיק את השירות בארץ עוד חודשיים וחצי אינו נכון, וכי נכון לרגע זה אין לה כל מועד השקה מתוכנן
יאיר מור | 
נטפליקס מול דיסני פלוס (צילום freepik)
מקפיאה את ההתלהבות: דיסני, חברת התוכן הגדולה בעולם, לא מתכננת השקה בישראל בספטמבר הקרוב, בניגוד לדיווח מהשבוע שעבר של אחד האתרים. החברה מסרה ל-ice כי "עדיין איננו יודעים מתי תושק דיסני פלוס בישראל".
גורמים הוסיפו כי השירות לא צפוי לקרות בספטמבר, וככל הנראה גם לא זמן קצר אחר כך. עם זאת, ייתכנו הפתעות, למרות שנכון לרגע זה לא ידוע על תוכניות מצד החברה לפתוח את השירות לארץ הקודש בעונת החגים הקרובה.
דיסני+ הושק לפני כשנה וחצי, אך הספיק לעבור את רף 100 מיליון המנויים ולהפוך לשירות הזרמת הווידאו השלישי בגודלו בעולם. לפניו נמצאים רק נטפליקס ואמזון פריים וידאו, שלכל אחד מהם כ-200 מיליון מנויים. מחיר השירות של דיסני הוא 8 דולר לחודש - קרוב יותר לאלו של אמזון פריים וידאו (6 דולר לחודש, ולפי הודעה של פרטנר בתחילת השנה 19.90 שקל לחודש החל מהחודשים הקרובים) ואפל טיוי+ (17.90 שקל לחודש) - אך כמות התוכן בו צפויה להיות גדולה יותר, וקרובה יותר לזו שמציעה נטפליקס, שמחירה כאן מתחיל מ-32.90 לחודש עבור צפייה באיכות בסיסית (SD) ומגיעה ל-60.90 עבור חבילה באבחנת 4K.
מעבר לכמות התכנים, לדיסני יש נכס עצום בדמות העובדה שכמעט כל פיסת תוכן בה כבר מוכרת לעולם כולו, ובמיוחד בקרב ילדים, שיגרמו להוריהם להירשם לשירות כדי שיוכלו לצפות בסרטים כמו "לשבור את הקרח", "מלחמת הכוכבים", "הנוקמים" (וכל היקום הקולנועי של מארוול), "אקס מן" ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה