דיגיטל וטק

הריאליטי שהפתיע אתמול הוא לא זה שחשבתם

עם כל הכבוד ל"משחקי השף", יש תוכנית ריאליטי אחרת שכנראה עניינה אותנו אתמול קצת יותר – אם כי היא עדיין לא ניצחה את תקציב המדינה. החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
צפייה בטלוויזיה (צילום unsplash)
התקציב הראשון שמאושר בישראל זה שלוש שנים הצליח לזכות בתשומת לב ציבורית שוברת שיאים – לא רק שהוא כבש את המקום הראשון בטבלת החיפושים היומית בגוגל, אלא שלפי בדיקת ice, מסתמן שגם בהשוואה לשנים קודמות הוא זכה לעניין גבוה בעשרות אחוזים לעומת התקציב הקודם, שלא עבר מעולם, וזה שלפניו, שעבר – כמוהו – באיחור ניכר מאוד. התקציב היחיד בשנים האחרונות שהתקרב לרמת העניין של תקציב 2021 היה זה הדו-שנתי של 2017-2018, אם כי נראה שגם אותו התקציב הנוכחי עבר.
במקום השני בטבלת החיפושים היומית נמצא יותם אוקון, המורה מתל אביב שהורשע באונס תלמידתו.
בני ציפר, איש התרבות של "הארץ", המשתתף בעונה החמישית של תוכנית הדוקו-ריאליטי הקומית "בואו לאכול איתי" בכאן 11, מפתיע במקום השלישי, ומצביע על עניין רב בתוכנית.
מותו של הפרסומאי החרדי בני גל, שהלך לעולמו הביא אותו למקום הרביעי.
למקום החמישי הגיע למונט מרסל ג'ייקובס, האצן האיטלקי שזכה במדליית זהב בריצת 100 מטר לגברים, הנחשבת לאחת התחרויות החשובות ביותר באולימפיאדה.
ולמקום השישי הגיעה נחיתת החירום של טיסה AA052 ממיאמי, שנחתה בנתב"ג בליווי צוותי חירום רבים לאחר שהתברר כי אחד הגלגלים הקדמיים של מטוס הבואינג 777 של חברת אמריקן איירליינס היה 'מפונצ'ר'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה