דיגיטל וטק

חברה המספקת פתרונות אחסון קבצים מועמדת לפרס יוקרתי

חברת ExaGrid, המספקת פתרונות טכנולוגים בתחום האחסון והגיבוי של קבצים, נבחרה כמועמדת לפרס בשבעה קטגוריות של תחרות Network Computing Awards
מערכת ice | 
מחשבי Dynabook (צילום יחצ)

חברת ExaGrid, המציעה פתרונות אחסון וגיבוי ייחודים, הודיעה אתמול (שני)​ כי נבחרה כמועמדת בשבע קטגוריות של תחרות Network Computing Awards השנתית, ביניהם: מוצר השנה, מוצר האחסון, של השנה, ExaGrid Tiered Backup Storage, מוצר השנה בחומרה, מוצר התוכנה וכן חברת השנה. ההצבעה לקביעת הזוכים בכל קטגוריה מתנהלת כעת והזוכים יוכרזו בטקס הענקת הפרסים בלונדון ב-23 ביוני 2022.
 


ביל אנדרוז, נשיא ומנכ"ל ExaGrid מסר לרגל המועמדות: "אנחנו מרגישים כבוד להיות מועמדים בכל כך הרבה קטגוריות לפרסים  השנה". לדבריו,"ExaGrid היא החברה היחידה המוקדשת לחלוטין לאחסון וגיבוי ואנו מעריכים כי החידושים המתמשכים שלנו בתכונות גיבוי ופונקציונליות הביאו לכך ש-ExaGrid הוכרה בין המובילים בתעשייה".


בחברה מסבירים כי המוצר מספק, העברת נתונים ישירות לכונן כדי להציע את הגיבויים המהירים ביותר, ושיחזור ישירות מהכונן כדי לקבל את השחזורים ואתחולי המכונות הווירטואליות המהירים ביותר. כמו כן מציינים כי הטכנולוגיה מאפשרת להקטין את כמות אחסון השמירה והעלות הנובעת מכך.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה