תקשורת ומדיה

אלדד יניב מזלזל באייזנקוט: "מנותק ומופרך"

אלדד יניב מסרב להתלהב מצירופו של הרמטכ"ל לשעבר לפוליטיקה. "הישראלים לא נמצאים בכלל בתחומי הבלה-בלה של האולפנים פינת טוויטר"
מערכת ice |  4
אלדד יניב (צילום בן קלמר, פלאש 90)
הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט הודיע אתמול על הצטרפתו למפלגתם של גנץ וסער, שתרוץ מעתה תחת השם "המחנה הממלכתי". בנאום הבכורה הפוליטי שלו, הצהיר אתמול הרא"ל במיל' "גמלה בליבי ההחלטה לא לשבת מהצד אלא לעשות מעשה ולהצטרף למסגרת פוליטית ממלכתית, שתהווה בסיס לממשלה רחבה ויציבה לאורך זמן". על פי סקרי המנדטים לאחר ההצהרה, נראה שהציבור מביע עניין והתלהבות מהצטרפות אייזנקוט, ומפנק את ההרכב החדש בתוצאות הסקרים.
 
מי שפחות מתלהב הוא פעיל השמאל אלדד יניב, שכבר מזמן מבקר את כל מפלגות הכנסת. יניב מצייץ הבוקר תגובה צוננת למינוי החדש ומצהיר "העיסוק התקשורתי באייזנקוט מנותק ומופרך. איש שלא ישפיע על המערכה."
 
עוד מוסיף יניב "הישראלים לא נמצאים בכלל בתחומי הבלה-בלה של האולפנים פינת טוויטר. הם בשוד המחייה ובפקקים ובמערכת החינוך הקורסת ונמאס להם מעוד בחירות ומהשיחה החלולה של ביבי-רק-לא-ביבי. ועל הערבים אין בכלל מה לדבר. למה שייצאו להצביע".
פחות משלושה חודשים נותרו לבחירות, ועד אז נוכל לראות אם דעת הקהל הישראלית תתחבר לזו של יניב, או שההתלהבות ממפלגת הרמטכ"לים החדשה תימשך.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שכחת מההפגנות שארגנת?
    עוז 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין מחובר למציאות?
    סגור
  • 3.
    האולפנים, באובססיית רל"ב שלהם, מאבדים קשר עם המציאות. (ל"ת)
    ינאי 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אלדד יניב הצחקת אותנו
    ייייייישששששש 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יהיה רק ביבי אז חלאס הלכה מדינת ישראל לאבדון!! לא נורא בעוד 2000 שנה שוב יקום מטורף כמו בן גוריון ויקים בית רביעי ששוב יחרב אחרי 70 שנה. זה העם היהודי פשוט רוצה לחיות בגולה ולחטוף שואה אחרי שואה עד שיעלם
    סגור
  • 1.
    כל האפסים שיודעים רק להפעיל שפתיים יוצאים מהחורים (ל"ת)
    אין לך אחוז מגדולתו 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור