בחירות 2022

האם פינוי רמת מגרון תגרור את המתיישבים לעימות?

הציונות הדתית מתגייסת למען מאבק תושבי רמת מגרון. ח"כ בצלאל סמוטריץ' קורא לתמוך ברמת מגרון: "החלוצים של ימינו". ח"כ אורית סטרוק: "סר הביטחון של המחנה הממלכתי"
דוד זולדן | 
אורית סטרוק (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
ארבע ימים לאחר הפינוי ברמת מגרון, במהלכו נהרסו בתיהן של שלוש משפחות ובית כנסת, בגבעה כבר התחילו בבניית הבתים מחדש והבוקר כוחות הביטחון הרסו שוב את מה שתושבי הגבעה ניסו לשקם מתוך ההריסות.
בפינוי שהתרחש בסוף השבוע שעבר, הרסו כוחות המשטרה והמנהל האזרחי את בתיהן של שלוש משפחות הגבעה וכן בית כנסת ומבנים נוספים שהיו בגבעה.
יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' קורא לציבור לסייע בהקמת הגבעה מחדש. "החלוצים הגיבורים ברמת מגרון לא מרימים ידיים. אחרי מסעות ההרס החוזרים ונשנים, הם חוזרים ובונים ונאחזים בשליחותנו באדמת הארץ. זה עולה הרבה כסף, הם צריכים אותנו. פתחו את הכיס ואת הלב, שימו קצת כסף, תהיו שותפים בבניין הארץ בנחישות, בהתמדה, באהבה גדולה לארץ, למדינה. כולנו איתכם גיבורים!", אמר סמוטריץ' לתושבי הגבעה.
 
גם ח"כ אורית סטרוק מהציונות הדתית הגיבה: "סר הביטחון של המחנה הממלכתי".
כזכור, ביום חמישי האחרון בשעת בוקר מוקדמת פשטו כוחות גדולים של משטרה ומנהל אזרחי על גבעת רמת מגרון בבנימין, והרסו במקום את בתיהם של שלושת משפחות הגבעה, זאת בנוסף לבית כנסת, מבנה של בחורים ודיר עיזים. הכוחות פרצו לבתים והחרימו את מכשירי הפלאפון של המשפחות ללא צו כלשהו. אחד מבעלי המשפחות שדרש לקבל את מכשיר הפלאפון בחזרה, אוים במעצר ואף הוזהר: "תנועה אחת לא נכונה שלך, תמצא את עצמך מקופל על הרצפה בדרך למעצר", ונערים אחרים שמתגוררים בגבעה הוכו בידי השוטרים, ואחד מהם נפצע בפניו ונזקק לטיפול רפואי בשטח.
הבוקר המראות שוב חזרו על עצמם והפוליטיקאים מימין זועמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה