בחירות 2022

יאיר גולן מזהיר: "ימין קיצוני, פשיסטי מובהק שצובר כוח"

ח"כ יאיר גולן המתמודד על ראשות מרצ מקצין את התבטאויותיו נגד הימין ומגביה את המחיצות בין שני המחנות
דוד זולדן |  3
יאיר גולן, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, יונתן זינדל)
ח"כ יאיר גולן המתמודד על ראשות מרצ אומר כי "מלל רב נכתב על רשימת הליכוד, מה כבר אפשר להוסיף? ישראל היא מעצמה של לוויינים (תודו שזו פתיחה מוזרה, מה הקשר?), אז ממסלול הקפה, 300 ק"מ מעל כדור הארץ, מה שהמצלמות הרגישות קולטות זה הדבר הבא: זה לא "כן ביבי" – "לא ביבי" – המצלמות לא רואות את זה; זה לא איכותה הלא מורגשת של רשימת הליכוד שמדד האיכות שלה תלוי בטיב הנאמנות למנהיג העליון; זה אפילו לא בעיית הפקקים בדרכים, זיהום הסביבה, יוקר המחייה, איכות הרפואה, משבר הדיור, עליבות החינוך - זה משהו אחר לגמרי".
 
עוד אומר גולן כי "מגובה רב ניתן לזהות בבירור שישראל ניצבת על פרשת דרכים: דמוקרטיה או דמוקרטיה לכאורה; שירות ציבורי יישר דרך או שירות ציבורי בשירות המנהיג, המפלגה וקבוצות אינטרס; מדינה העובדת בשביל אזרחיה או מדינה הפועלת בשירותם של בעלי אינטרסים; ימין קיצוני בעל גוון פשיסטי מובהק ההולך וצובר כוח, או שמאל ציוני המחזיר את ישראל לעצמה, לאבות המייסדים שלה, ולעתיד היחידי האפשרי לה; סיפוח או היפרדות; חלוקה צודקת של העושר או הצטברות העושר בידי ידיים מעטות ביותר; שירות ציבורי מנוון וכושל, או שירות ציבורי יעיל, אפקטיבי המספק מענה מהיר לכל אזרח".
לסיום הוא אומר כי "ממשלת השיהוי או ממשלת השינוי הוכיחה שניתן יחסית בקלות להחזיר את ישראל לדרך הישר, אלא ששינוי זה מותקף כל העת. בראשון בנובמבר תהיה לנו הזדמנות בלתי חוזרת – לחולל שינוי יציב. זה תלוי בדפוס ההצבעה וזה תלוי בכמה יצביעו. צאו בהמוניכם לקלפיות כי אין ברירה. הצביעו שמאל ציוני כי זו הדרך לתיקון. רק מרצ גדולה תמנע ממשלת שחיתות עם ימין קיצוני - משיחי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אוי תנוח כבר , אידיוט
    קיבוצניק 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איך נעשית סגן רמט"כל ? מדינה פלשתינית טרוריסטית מתחת לאף שלנו היא הסכנה האמיתית למדינת ישראל ולא הימין . יא טיפש ! [ דרך אגב , במשך עשורים רבים השמאל לא ניהל את המדינה הזאת יותר טוב מהימין , בשום פרמטר שהזכרת למעלה }
    סגור
  • 2.
    אתה מאשר קו עם שונאי ישראל שאומרים שציונות היא גזענות (ל"ת)
    טריטון 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יאיר החAרא אוסף אצבעות של סמולנים רקובים (ל"ת)
    יאיר החAרא 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור