בחירות 2022

גדעון סער מגיב לחקירה נגדו "לא מתרגש מזה"

מול גדעון סער מתנהלות בשבועות האחרונים חקירות פרטיות מטעם גורם אנונימי והשאלה "למה גדעון סער התפטר ב2014" שבה וצפה, אבל סער באדישותו
מערכת ice |  3
גדעון סער (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
אתמול בלילה יצאה לדרך באופן רשמי "המחנה הממלכתי" מפלגתו החדשה של גדעון סער, יחד עם הרמטכ"לים לשעבר גנץ ואייזנקוט. על פי הסקרים , ההרכב החדש צפוי למספר מנדטים נאה לפחות לכרגע ואף נוגס מנדטים מהליכוד. ויש מי שזה לא מוצא חן בעיניו, ופועל כדי למצוא דרכים להפיל את סער ולהחזיר אליו את המנדטים.

באולפן שישי האחרון בחדשות 12, חשף בן כספית שחוקרים פרטיים עוקבים לאחרונה, באופן בלתי חוקי, אחר שר המשפטים גדעון סער. אנשיו של סער נתקלו בחיטוטים, במעקבים ובפישינג - הם פעלו כדי לברר מי עומד מאחורי המהלך, ולבסוף הגיעו למשרד החקירות של שמעון כספי, אביו של הכדורסלן עומרי כספי ותומך ליכוד מושבע.
 
אבל סער מסרב להיות נרעש,  כלפי חוץ לפחות. בשיחת זום שקיים היום עם פעילי מפלגה הצהיר "המידע הזה הגיע אליי לפני שבוע, עוד הרבה לפני שהוא פורסם בתקשורת 
שמופעל משרד חקירות פרטי ואני לא מתרגש מזה. אני יכול לתאר לעצמי מי עומד מאחורי זה. הכול בסדר, יעבור."בראיון לפגוש את העיתונות השבוע אמר סער "התאחדנו כדי שנתניהו לא יחזור... כי אם לבנימין נתניהו לא יהיו 61 מנדטים בבחירות – יהיו התפתחויות מרחיקות לכת ביום שאחרי. "לא יכול לספר הכול – אבל יש לי הערכה וגנץ עדיין מועמד לראשות הממשלה". בינתיים, אחד הביטויים הטרנדיים ביותר בטוויטר הוא "למה גדעון סער התפטר ב2014", שתופס תאוצה בכל פעם שסער עצמו מתחיל לעלות.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סער המעופף
    אלכס 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סער מה יהיה . ראש ממשלה בישראל כנראה לא תהיה. אז תתעשט. מקסימום תלמד מסידרה ציורית לילידים שנקראת פינקי והמוח. תפסיק להלך אימים. מדינת ישראל מאויימת גם בלעדיך . נתניהו צריך לפרוש . אבל דמוקרטיה היא דמוקרטיה .
    סגור
  • 2.
    גדעון סער מגיב לחקירה נגדו "לא מתרגש מזה"
    רות 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סער הנוכל ,התאחדתם כדי שנתניהו לא יחזור ? הקינאה בנתניהו כירסמה לך את המוח השרוף שלך . אתה לא פוחד שבקרוב היא תכרסם לך גם את הלב המרושע שלך ?
    סגור
  • 1.
    כספיץ יוציא לו את המיץ (ל"ת)
    ביבי 900 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור