בחירות 2022

שקד מסירה את הספקות: לא פוסלת ישיבה עם רע"מ

שרת הפנים הגיעה לריאיון ובו אמרה כי זו "סיטואציה קשה". היא דיברה על ההחלטה להצטרף לממשלת השינוי שהתפרקה: "לא מתחרטת", גינתה את היחס של סמוטריץ' ("מסית לאומי") ולא פסלה את רע"ם בממשלת אחדות ("כל מפלגה שתרצה למעט המשותפת")
דוד זולדן |  2
מנסור עבאס, איילת שקד (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
לאחר שכהנא הודיע על הצטרפותו לרשימת "המחנה הממלכתי" ובצל מצבה הרעוע של "הרוח הציונית" בסקרים - שנמצאת מתחת לאחוז החסימה, שרת הפנים איילת שקד הגיעה היום לריאיון ב-N12 עם ירון אברהם. היא הדגישה כי היא לא מתחרטת על ממשלת השינוי, התעקשה שלא ניסתה לעבור לליכוד - וגם לא פוסלת את עבאס "כחלק ממשלת אחדות רחבה".
 
"זו סיטואציה קשה, אבל הרוח הציונית היא מפלגה הכרחית כי רק אם הרוח הציונית על המפה - אין לאף גוש 61. כרגע אם אנחנו לא על המפה, הממשלה היחידה שאפשר להקים זו ממשלת שמאל עם הרשימה המשותפת וזה דבר שלא טוב למדינת ישראל".
עברה עלייך שנה עם הרבה טלטלות, האם יש נקודה אחת ספציפית שאת מתחרטת עליה?
"זו באמת הייתה שנה מאוד קשה ומאתגרת. הקמנו ממשלה שאני לא ציפיתי שאותה נקים, צריך להגיד את האמת. כשהסתיימו הבחירות - ניסינו להקים ממשלת ימין, שזה מה שחשבנו שנעשה. כשראינו שאין ממשלה, אז לקחנו החלטה קשה ואמיצה להקים את הממשלה הזו. צריך לדעת שיש הבדל מאוד משמעותי בין המעשים של הממשלה לבין הנראות ומה שהציבור חש, בעיקר בגלל קמפיין מאוד אגרסיבי של האופוזיציה שמאוד הצליח להם. אבל באמת עשינו דברים מאוד טובים".
 
כלומר, אז את לא מתחרטת על הכניסה לממשלה.
"לא, אני יכולה להגיד לך שאחרי שנה שהממשלה עבדה ונפלה - אני כן חושבת שלא נכון להישען על מפלגה שהיא לא ציונית".
אין בעיה עם רע"ם אבל לא שנשענים עליה ל-61?
"נכון, אני חושבת שזה דבר שלא נעשה יותר ולא צריך לקרות. אם אתה שואל אותי על לקח - זה בהחלט לקח. בגלל שאני הסמן הימני של הממשלה, אז אני חוטפת כל הזמן גם משמאל וגם מימין - ולכן אני בסיטואציה מאוד מורכבת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איילת הנוכלת / מתפתלת וזוחלת / ומשקרת כשהיא נושמת
    איילת אשת קריות 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא ו'שותפיה' 'הנזל וגרטל' הם פליטים עלובים ובזויים שנבעטו מ'מפלגות אווירה' אחרות ואף אחד לא רצה בהם, כאשר מה שמאחד אותם זאת רק תאווה חסרת מעצורים לשררה ולג'ובים מכניסים. האמת שבא להקיא מהם, אפילו יותר מאחת כמו גלאון. הם ובנט דרדרו את 'התרבות הפוליטית' בישראל לתהומות ביוב וזוהמה שלא נראו ולא נשמעו אי-פעם בעבר. שקד ורע"ם? חזיז ורעם. הנוכלת תשב גם עם המשותפת לטרור אם ה'סיטואציה' תהיה 'קשה' מספיק, והישבן לא יהיה בטוח על הכיסא.
    סגור
  • 1.
    מי מ-א-מ-י-ן לנ-ו-כ-ל-ת???? (ל"ת)
    סעער 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור