השוק

שיא להייטק הישראלי: זו החברה עם השווי המטורף של 10 מיליארד דולר

השווי המפלצתי מביא את הסטארט-אפ הישראלי לחברה הפרטית בעלת השווי הגבוה ביותר בישראל, הרבה מעל "גונג" שגייסה לפני חודשיים בשווי של 7.25 מיליארד דולר
מערכת ice |  1
מייסדי ראפיד (צילום יחצ)
שיא חדש נשבר בהייטק הישראלי, עם הודעת חברת הפינטק הישראלית ראפיד (Rapyd) היום (שלישי) כי השלימה סבב גיוס E של 300 מיליון דולר, כאשר על פי הערכות בעולם הגיוס בוצע לפי שווי המתקרב ל-10 מיליארד דולר.
השווי המפלצתי מביא את הסטארט-אפ הישראלי לחברה הפרטית בעלת השווי הגבוה ביותר בישראל, הרבה מעל "גונג" שגייסה לפני חודשיים בשווי של 7.25 מיליארד דולר.
חברת הפינטק מפתחת פלטפורמת תשלומים בינלאומית עבור עסקים וצרכנים, שמאפשרת לבצע העברות בנקאיות, העברות לארנקים דיגיטליים, תשלום במזומן ועוד. החברה מפעילה את רשת התשלומים המקוונים הגדולה מסוגה בעולם, שתומכת ב-65 סוגי מטבעות ביותר מ-170 מדינות. לחברה 550 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 220 בישראל, והיא עתידה לגייס עוד מאות עובדים למשרדיה בישראל ובעולם.
החברה הוקמה ב-2015 בידי אריק שטילמן, ארקדי קרפמן ועומר פריאל. שטילמן ייסד את חברת  ITNAVIGATOR שנמכרה ל- AVAYA ב-2013. בסוף 2015 עלה הרעיון לבנות רשת תשלומים חדשה, שתהווה תשתית חדשה לביצוע עסקאות בינלאומיות ותמלא את צורכי ארגוני סחר מקוון ושיתוף נסיעות, שתלויים בטכנולוגיות ישנות יותר של חברות אשראי מסורתיות.
על פי הודעת ראפיד, הגיוס הנוכחי ישמש לביצוע מספר רכישות אסטרטגיות, התרחבות לשווקים מרכזיים, שיפור המוצרים הקיימים ופיתוח מוצרים נוספים, ואף הרחבת הפעילות בקרב תעשיות נוספות. סבב הגיוס מגיע זמן קצר לאחר שרכשה ראפיד את חברת Valitor  המספקת פתרונות תשלום לבתי עסק ברחבי אירופה, תמורת 100 מיליון דולר, ולהשקה של זרוע ההשקעות של החברה, Rapyd Ventures.
אריק שטילמן, מנכ"ל ומייסד ראפיד מסר לאחר הגיוס כי "השנה וחצי האחרונות הוכיחו לנו שהפעלת תשלומים דיגיטליים היא אחד הצרכים הבסיסיים ביותר עבור עסקים. המימון יאפשר לרפיד לנצל את ההזדמנויות העולות כתוצאה מהביקוש חסר התקדים לתשלומים דיגיטליים פיננסים משולבים, ולתשתיות תשלום מבוססות ענן".
לדבריו, "באמצעות המימון אנו ממשיכים לבסס את ראפיד כפלטפורמת התשלומים המובילה בעולם, נרחיב את נוכחותנו בשווקים בעלי צמיחה גבוהה באירופה, אסיה, ארצות הברית ואמריקה הלטינית, שם נתמוך בעסקים בינלאומיים. יתר על כן, נמשיך להאיץ את צמיחת החברה באמצעות שילוב של צמיחה אורגנית, רכישות והשקעות אסטרטגיות. יש לנו הזדמנות יוצאת דופן לעזור לחברות לשרת את לקוחותיהן בצורה טובה יותר ואף ולהרחיב את טווח ההגעה שלהן בשווקים הגלובליים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין כסך לפלאפל אחינו איזה 100 מליארד (ל"ת)
    ששון 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור