השוק

בריל סוגרת רבעון מעולה: רווח של 20 מיליון שקל

חברת ההנעלה והאופנה, שבין בעלי השליטה בה נמנה ג'קי בן זקן, הציגה תוצאות רבעוניות וחציוניות מרשימות, והכריזה על הארכת הזיכיון למותגי נאוטיקה בחמש שנים נוספות לפחות
מערכת ice | 
נאוטיקה (צילום יניב סופר)
ענקית האופנה בריל פרסמה הבוקר את דו"ח הרבעון השני והחציון הראשון שלה, והתגאתה בתוצאות הטובות ביותר בתולדותיה: המכירות ברבעון עלו ב-53% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-161.5 מיליון שקל, והמכירות החציוניות עלו ב-17.9% ל-259.6 מיליון שקל; הרווח הגולמי עמד על 94.6 מיליון שקל ברבעון ו-148.6 מיליון שקל בחציון – עליות של 87% ו-149%, בהתאמה, ושיעורים של 58.6% ו-57.2% מהמחזור; בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 20.2 מיליון שקל ברבעון – 12.5% מהמחזור ועלייה של 446% לעומת רבעון הסגר הראשון של השנה שעברה, ו-28.1 מיליון שקל בחציון – 10.8% מהמחזור ושינוי דרמטי לעומת הפסד של 7 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2020.
החברה ציינה כי מכירותיה גדלו בכל מדד אפשרי, כולל מדד המכירות למ"ר ומדד המכירות לחנויות זהות. כמו כן, היא הודיעה כי האריכה את חוזה הזיכיון שלה מול בעלת המותגים נאוטיקה וטימברלנד לחמש שנים נוספות, עם אפשרות ל-20 שנות הארכה.
בריל היא אחת מחברות האופנה הגדולות בישראל. בין המותגים שלה נמנים מותגי ההלבשה נאוטיקה ולי קופר ומתגי ההנעלה גלי, טימברלנד, Nine West, Caterpillar ו-Hush Puppies. בעל השליטה המרכזי בה הוא אליעזר בוסקילה, המחזיק ב-43% מהמניות, כאשר אחריו הציבור, המחזיק מעט יותר מ-31%. בשבוע שעבר הודיעה החברה כי בעל שליטה נוסף, ג'קי בן זקן, רוכש את מניות משה גנזי תמורת 15 מיליון שקל והופך לבעל שליטה מרכזי נוסף בחברה, עם נתח של קרוב ל-24% מהמניות.
שחר תורג'מן, יו"ר קבוצת בריל, אמר כי "הקבוצה מציגה את תוצאות הרבעון הטוב ביותר בתולדותיה. בריל רושמת תוצאות מצוינות כבר שלושה רבעונים ברצף, זו תוצאה של תהליכים אסטרטגיים ועבודה שהחלה לפני זמן רב ותוצאותיה נראות במלוא עוצמתן ברבעון האחרון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה