השוק

דרמה בשוק הקריפטו: זו המדינה שתוקם בה בורסה

שוק הקריפטו שהולך וצובר תאוצה עומד לרשום בסיס חדש? פלטפורמת הנכסים הדיגיטליים הגדולה בעולם הודיעה על הקמת בורסה במיקום חדש, זו המדינה שצפוי בה 
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
פלטפורמת הקריפטו הגדולה בעולם, בינאנס, שבסיסה באיים בקריביים, הודיעה על הקמת שלוחה בתאילנד עם מיליארדר מקומי. בינאנס למעשה היא בורסת הנכסים הדיגיטליים הגדולה בעולם עם  נפח מסחר שנתי של מעל ל-7 טריליון דולר. בינאנס הודיעה כי תקים בורסת קריפטו עם ה-Gulf Energy Development, חברת האנרגיה הגדולה של תאילנד (GULF.BK). שתי החברות מסרו היום (שני) הודעה בנושא.
תאגיד האנרגיה של המיליארדר סאראת רתנבאדי  טען כי ההסכם שלה עם Binance הוא תגובה לצמיחה המהירה בתשתית הנכסים הדיגיטליים בתאילנד. בינאנס אמרה שהיא תקים את בורסת קריפטו לצד עסקים קשורים במדינה.
המטרה של בינאנס במהלך היא לבסס יחסים עם הממשלה, שלא כמו במקרה של בריטניה, וכמו כן לבסס קשר מול הרגולציה וחברות מפתח בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין בתאילנד. בשנה שעברה קיבלה בינאנס תלונה פלילית מרגולטור השוק של תאילנד, רשות ניירות ערך בגין הפעלת עסק של נכסים דיגיטליים ללא רישיון ככה שמדובר בחימום יחסים די מפתיע.
 
בינאנס נודדת מאז הקמתה בין מדינות ורגולטורים בשל העיסוק המפוקפק שלה שעדיין לא יודעים איך לאכול אותו ברחבי העולם, לפחות כמדובר בצד הרגולטורי של המטבע. בעקבות הצלחתה הקימה בינאנס את המטבע שלה – בינאנס קוין שהוא המטבע השלישי בחשיבותו בשוק.
חברת האנרגיה התאילנדית התפרסה לתחומים חדשים ובשנה שעברה הפכה לבעלת המניות העיקרית של Intouch Holdings Pcl , הבעלים של מפעילת הסלולר הגדולה במדינה, Advanced Info Service PCL (ADVANC.BK).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה