השוק

טריא בדרך לבורסה, תתמזג עם חברת הנדל"ן של עמוס לוזון

חברת לוזון נדל"ן מתמזגת עם חברת טריא, חברת מוצרים פיננסיים בדיגיטל, אשר לה תיק אשראי המוערך בכ-3 מיליארד שקל, כשהיא מתקרבת לכניסה לבורסה
מערכת ice | 
עמוס לוזון (צילום יוטיוב/הוט, vecteezy)
טריא, חברת המוצרים הפיננסיים הדיגיטלית, מתקרבת לבורסה: חברת לוזון נדל"ן, בבעלותו של עמוס לוזון, פרסמה היום (שלישי)  את הזימון לאסיפת בעלי המניות לאישור המיזוג עם טריא. המיזוג יתבצע לפי שווי של כ- 320 מיליון שקל (לפני המיזוג) לטריא ובעלי המניות של טריא יחזיקו 72.5% ממניות החברה הממוזגת. בהמשך לפרסום זימון האסיפה, בתוך כ-35 ימים צפויה להתכנס אסיפת בעלי המניות של לוזון נדל"ן על מנת לאשר את המיזוג.
החברה הוקמה בשנת 2014 על ידי אייל אלחיאני, ורדה לוסטהויז ואסף שלוש, וביססה את כוחה בעזרת סדרת פיתוחים טכנולוגיים ייחודיים, בהם אלגוריתם חכם שיוצר דירוג אשראי וירטואלי ומנבא את יכולת ההחזר של הלווה. נכון להיום, משרתת הפלטפורמה כ- 42 אלף לקוחות (לווים ומלווים) ומתחילת הפעילות שלה ועד ליום 31 בדצמבר 2021 העמידה אשראי בהיקף כולל של כ-6.5 מיליארד שקל.
התוצאות הכספיות של טריא ל-2021, שפורסמו היום (שלישי) במסגרת מתאר המיזוג, מעידות על צמיחה משמעותית בפעילות: תיק האשראי של החברה גדל ב-23% והסתכם ב-2.87 מיליארד שקל, בעוד שההכנסות גדלו ב-54% ל-70.7 מיליון שקל כ- 83% אחוז מתיק האשראי של החברה מגובה בנדל"ן.
שחף ארליך, מנכ"ל טריא, אמר: "אנו בטריא עושים היום צעד משמעותי בדרך להשלמת המיזוג ולהפיכתה לחברה ציבורית. השלמת המיזוג תחשוף את המשקיעים בבורסה בתל אביב לאחד מאפיקי ההשקעה הצומחים והמתקדמים ביותר בעולם, תגוון את מקורות המימון של טריא ותאפשר לנו להמשיך להצמיח את פעילותה בכלל, ובתחום המשכנתאות בפרט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה