השוק

נקסטפרם עוברת לייצור מסחרי של מוצר הדגל; המניה מזנקת

נקסטפרם, חברת הפודטק שמייצרת חלבונים משמרים סיימה את שלב ההרצה במפעל בקנדה ועוברת לייצור מסחרי של מוצר הדגל; מניית החברה מזנקת ב-20%; בועז נוי, מנכ"ל החברה: התחלת הייצור המסחרי תאפשר לנו להשיג את היעדים המסחריים השנה
ניצן כהן | 
בורסה (צילום picjumbo)
חברת הפודטק נקסט פרם סיימה את שלב ההרצה של המפעל שלה בקנה והיא עוברת לייצור מסחרי של מוצר הדגל שלה. בעקבות המעבר עולה מניית החברה בבורסה בכ-20%.
בועז נוי, מנכ"ל נקסטפרם: "התחלת הייצור המסחרי של ProteVin במתקן הייצור בקנדה מהווה אבן דרך משמעותית עבור החברה, שסיימה להריץ מתקן חדש בהיקף תעשייתי ראשוני ולמעשה עוברת משלב הפיתוח לשלב המסחור.
 
"אבן דרך זו תאפשר לנו להשיג את אבני הדרך המסחריות הנוספות לשנת 2022, כשבשבועות הקרובים צפויה אספקה ראשונה של החלבון שלנו כחומר גלם ליצרני אבקות חלבון טבעוני לספורטאים. שוק המזון האלטרנטיבי הוא מנוע הצמיחה העיקרי של תעשיית המזון העולמית ואנו צופים ביקושים גבוהים ל- ProteVin, שהוא פתרון ייחודי לפיתוח מוצרי מזון אלטרנטיביים, עם ערך תזונתי כמו חלבונים מהחי ובטעם ניטראלי המאפשר שילוב בסוגי מזונות רבים".
נקסטפרם היא למעשה חברת פודטק שמפתחת את ProteVin, תחליף חלבון טבעוני, מבוסס שמרים, ללא הנדסה גנטית (Non-GMO), ורכיבי תזונה חדשניים נוספים מבוססי שמרים.
החברה הודיעה היום כי היא מתקדמת בתוכניתה האסטרטגית ובהשגת יתר היעדים לשנת 2022, כולל אספקת הזמנות ראשונות שהתקבלו, המשך יצירת ביקושים וקבלת הזמנות נוספות והרחבת כושר הייצור של ProteVin מהיקף ייצור ראשוני של עשרות טונות בשנה, לקנה מידה תעשייתי בהיקף של מאות טונות לשנה, בשנת 2023.
כאמור, מוצר הדגל של החברה הוא תחליף חלבון טבעוני, מבוסס שמרים, שהינו בעל ערך תזונתי הדומה לחלבון מהחי (פרופיל חומצות אמינו EAA=53%, Leucine=9%, BCAA=21% ונעכלות גבוהה PDCAAS=1) וטעם ניטרלי ללא טעמי לוואי המאפיינים חלבון צמחי.
 
ה-ProteVin מיועד למגוון הקטגוריות בשוק תחליפי החלבון הנאמד, להערכת החברה, בכ- 20 מיליארד דולר במונחי מוצרים סופיים ובכ- 3.5 מיליארד דולר במונחי חלבון אלטרנטיבי, עם קצב צמיחה שנתי של מעל ל- 20%. השווקים הרלבנטיים ל- ProteVin כוללים את שוק תחליפי הבשר, תחליפי החלב ופורמולות אבקתיות לשוק התינוקות, לשוק ה- Well Being ולשוק הספורטאים. החברה נערכת למסחורו בארה"ב במחצית הראשונה של שנת 2022.
מוצר נוסף של החברה שנמצא בשלבי המכירות הוא ה-Astaferm, נוגד חמצון חדשני מבוסס אסטקסנטין משמרים שנמכר בארה"ב מסוף 2020, בשיתוף פעולה עם מותגים ותיקים ומובילים בשוק תוספי המזון בארה"ב. כמו כן המוצר הושק ומופץ בקנדה מיולי 2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה