השוק

לאחר ההודעה על פיטורי המנכ"ל, נחשפו הסכומים אותו הרוויח

הבוקר (ה') דווח כי דירקטוריון שופרסל הודיע על פיטורי המנכ"ל עופר בלוך לאחר תקופה קצרה בהחלט, כעת נחשפו הסכומים אותו הרוויח אך מנגד גם הפסיד
מערכת ice |  4
עופר בלוך (צילום אביב חופי)
הבוקר |(חמישי) דווח כי דירקטוריון שופרסל הסכים פה אחד על הדחת המנכ"ל הנוכחי, איש העסקים עופר בלוך. למעשה מנכ"ל שופרסל שימש בתפקיד במשך חודשיים בלבד ורק לפני שבועיים בלבד אישרה אסיפת בעלי המניות של שופרסל את תנאי העסקתו של בלוך. דירקטוריון החברה נימקו את ההחלטה המהירה וטענו: "לבלוך אין את היכולת והכישורים להוביל צמיחה בשופרסל, לאור הבלגן הניהולי שאפיין את החברה בשנה האחרונה".
 
במהלך תקופת העסקתו העבירה שופרסל לעופר בלוך סכום של 1.1 מיליון דולר שקל. כלומר שכר חודשי של 125 אלף שקל ברוטו עבור חודשי העבודה בנוסף לחודשים שישולמו בשל  פיצויים על סיום העבודה הלא מתוכנן. כל זה ללא בונוסים ודיבידנים אחרים שקיבל.
 
על אף הפיטורים בלוך צפוי להמשיך את משכורתו למשך תקופה יחסית קצרה בת חצי שנה בלבד ממועד סיום העסקתו. כמו כן בעקבות הפיטורים בלוך צפוי לאבד חבילת אופציות בשווי של 4.2 מיליון שקל הכתובים בחוזהו. יש לציין כי בעבר שימש עופר בלוך במספר תפקידי ניהול גדולים, ביניהם שימש כמנכ"ל חברת החשמל, מנכ"ל ניירות חדרה, יו"ר איגוד המפרסמים, דירקטור עוף טוב ועוד.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עופר בלוף
    קובי 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל עוד תפרו לו ג'וב ניהולי של חברה היכולה לתפקד גם ללא מנכ"ל, כמו חברת החשמל, מנכ"ל ניירות חדרה, יו"ר איגוד המפרסמים, דירקטור עוף טוב וכו' אז הכל בסדר. ברג שנתנו לו לנהל חברה הצריכה מנכ"ל אמיתי, כזה שבאמת יקדם אותה, תהליכי הבראה וכו', אז האיש מהר מאוד התגלה כלא יותר מעופר בלוף.
    סגור
  • 3.
    חבורת הזבל של ג'וליס
    קק"ש 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה המ"מ שלי בג'וליס, טיפוס, יהיר, רע ומתנשא.
    סגור
  • 2.
    בלוך התגלה כבלוף (ל"ת)
    צונאמי 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כמעט כמו מורה (ל"ת)
    בב 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור