השוק

אינפלציה? המיליארדר הישראלי האלמוני שנהנה ממניה בטוחה

כשכל בתי ההשקעות מראים ירידות חדות, מורגן סטנלי מצביעה על מניה מבטיחה ביותר, שמחזיק בה המיליארדר הישראלי שלום מקנזי
איתן לויטס |  3
הימורים על משחק הסופרבול (צילום pixabay)
לאחר שנה קשה של אינפלציה הבורסות ירדו והמשקיעים שוברים את הראש באילו תחומים ניתן כעת לשים את הכסף ולקבל תשואה באופן בטוח. חברות ההשקעות המובילות בוול סטריט עסוקות בבחירת מניות בטוחות. במעקב אחר אחד מהבנקים הגדולים, מורגן סטנלי, התגלתה מניה מעניינת על הכוונת.
חברת ההימורים המקוונים דראפטקינגס (DraftKings), היא ספקית ההימורים המורשית של ליגות הספורט הבכירות והפופולריות בארצות הברית – הבייסבול (MLB), הפוטובול (NFL) והכדורסל (NBA). בנוסף, החברה מציעה למשתמשיה מגוון מוצרים בליגות ספורט פנטזיה, הימורי ספורט מקיפים, משחקי קזינו מקוונים ואפילו מוצרי NFT.
 
בהתחשב בפופולריות של ספורט והימורים כאחד, אין זה צריך להפתיע שדראפטקינגס ראתה את עליית ההכנסות שלה ברבעון האחרון. בשורת הרווח נרשמה עליה של 466 מיליון דולר - רווח של 57% משנה לשנה. תוצאה זו נבעה מפעילות ה-B2C של החברה, שגדלה ב-68% משנה לשנה והגיעה ל-455 מיליון דולר.
ההכנסות המוצקות של דראפטקינגס הראו עליה ביחס להצטרפות המשתמשים. במנויים החודשיים נרשמה עליה של 30% מאשתקד והגיעה ל-1.5 מיליון. רווחים אלו מעידים על הצלחה הן בגיוס ושימור לקוחות, כמו גם על הצלחה בקידום מעורבות לקוחות.
 
מורגן סטנלי מרגישה שדראפטקינגס מסוגלת להמשיך את הצמיחה האחרונה שלה, וכותבים כך: "אנחנו ממשיכים להאמין ש-DKNG מוציאה לפועל את התוכנית שלה לצמצם הפסדי EBITDA ולהתקדם לעבר רווחיות ככל שמדינות נוספות יתבגרו וייצרו רווח תרומה חיובית... ההנהלה הזכירה את הצמיחה המתמשכת שלה במשתמשים לאחר שלא ראתה שום השפעה מהותית על העסק מתנאים מאקרו-כלכליים. להערכתנו, הימורים מקוונים הם עסק רווחי מוכח ברחבי העולם, ואנו חושבים שהם בתחילת דרכם בארה"ב, כך שלתחזית הכלכלית הרחבה יותר תהיה השפעה מינימלית בטווח הקרוב על התעשייה".
בסך הכל, המניה הזו שומרת על דירוג קונצנזוס של קנייה מתונה מהרחוב, בהתבסס על 16 ביקורות אנליסטים הכוללות 9 לקנייה ו-7 ל-Hold. מחיר המניות עומד על 20.40 דולר, ויעד המחיר הממוצע שלהן, 23.07 דולר, מצביע על עלייה של כ-13% השנה.
 
הקשר הישראלי
איש העסקים שלום מקנזי, בעל המניות הפרטי הגדול ביותר בדראפטקינגס, הוא דמות לא מוכרת לציבור. בעולם הימורי הספורט, הוא שחקן עם ותק של למעלה משני עשורים.
מקנזי יליד בת ים, נשוי ואב לארבעה, מתגורר בסביון. לאורך שנות פעילותו, ועל אף הצלחתו, הוא מקפיד על חשיפה מינימלית ונמנע מראיונות לאמצעי התקשורת. בנוסף על פעילותו בדראפטקינגס, כיהן מקנזי בין השנים 2003-2018 כחבר דירקטוריון בחברת המשחקים Gaming Tech. כמו כן הוא מעורב בתחומי הבלוקצ'יין וה-NFT.
מקנזי מחזיק 11% ממניות החברה, שכאמור מראה עתיד מבטיח.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד איש צנוע והגון עמל קשה מאוד כדי להגיע לתוצאות
    רועי 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה הצלחה
    סגור
  • 2.
    בעסה שכל כך הרבה ישראלים בעסקי ההימורים. הימורים=זבל=סב (ל"ת)
    מני, שמאלן לשעבר 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    למה המניה מסומנת באות Q ? (ל"ת)
    גבר גבר 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור