השוק

משבר הגז האירופי: גרמניה מציעה לאזרחים "להתרגל לקור"

בגרמניה חוששים ממחסור חמור בגז לחורף, ובנוסף למילוי המאגרים, מציע של הכלכלה להוריד את הטמפרטורות בבתים ובמשרדים, על מנת להתכונן לחורף האירופי הקר
מערכת ice | 
נשיא גרמניה אולף שולץ, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין (צילום מתוך האינסטגרם\ויקיפדיה)
גרמניה מציעה צעדים נוספים לחיסכון באנרגיה מאחר שממשלתו של הקנצלר אולף שולץ מבקשת להפחית את התלות של המדינה באספקת גז טבעי רוסית.
משרד הכלכלה הציע להוריד את הטמפרטורה המינימלית במשרדים - הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי - ל-19 מעלות, מכיוון שהוא שואף לצמצם את צריכת הגז ב-20%, לפי הצהרה. זה יתרחש בחודשים הקרירים יותר, כאשר הביקוש לחימום הוא בדרך כלל גבוה.
 
"חיוני לחסוך משמעותית יותר בגז: במינהל הציבורי, בחברות ובכמה שיותר משקי בית פרטיים כדי להשלים את מילוי מתקני אחסון הגז לפני החודשים הקרים יותר", אמר שר הכלכלה רוברט האבק בהצהרה.
גרמניה, יחד עם מדינות אחרות באיחוד האירופי, ממהרות לאגור גז כאשר רוסיה מעכבת את הזרימה לגוש על רקע המתיחות המוגברת סביב מלחמת מוסקבה באוקראינה. משבר האנרגיה, אחד הגרועים באירופה בהיסטוריה המודרנית, מעורר את האינפלציה ומאיים להטות כמה מהכלכלות הגדולות באזור למיתון. מחירי הגז האירופיים נסחרים לאחרונה בסמוך לרמות הגבוהות ביותר מאז תחילת מרץ.
 
ספקי גז ומשכירים יצטרכו ליידע את הלקוחות והשוכרים מראש על עלויות צריכת הגז הצפויות שלהם והחיסכון הפוטנציאלי מהסתיו הקרוב, אמר המשרד.
משקי בית גרמנים עומדים בפני חשבונות גז גבוהים יותר ויצטרכו להתחיל לשלם היטל אנרגיה בחודשים הקרובים, ולהוסיף עד 1,000 יורו לשנה ליוקר המחיה בעקבות עצירת האספקה ​​של רוסיה.
 
כמות הדלק שמדינות אירופה יכולות לחסוך תקבע במידה רבה את יכולתה של היבשת לעבור את החורף עם שיבושים מוגבלים. מתקני אחסון הגז של גרמניה מלאים כמעט ב-75% - בדרך לעמוד ביעד ה-1 בספטמבר של 75%, אך עדיין נמוך מהיעד הממשלתי של 95% לנובמבר, לפי נתוני רגולטור הרשתות במדינה.
ההצעות של האבק, החלות על תקופת החימום הקרובה וזו שאחריה, יידונו כעת בממשלת גרמניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה