השוק

ביג משתלטת על מרכז קניות חדש: להיכן מגיעה הרשת?

ביג ממשיכה בתנופת הפיתוח, רוכשת מרכז קניות נוסף בפולין לפי שווי של כ 24.3 מיליון יורו, חי גאליס, מנכ"ל ביג מציין כי מדובר ברכישת נכס שני של החברה בפולין המצטרף לרכישת מרכז מסחרי בעיר אנדריכוב, כאשר שתי רכישות אלו תומכות בשאיפות הצמיחה שלנו בפולין
מערכת ice | 
חי גאליס מנכ"ל BIG (צילום יח"צ)
ענקית מרכזי הקניות הפתוחים, ביג, מדווחת הבוקר (ראשון) כי חברה בת פולנית של החברה .CEE-BIG B.V, המוחזקת על ידי החברה בשיעור של כ- 95%, חתמה על הסכם לרכישת מרכז מסחרי פתוח בעיר לובין, פולין. מדובר על עסקאות שתחת ניהולה של חברת הנדל"ן הגלובאלית JLL.
המרכז המסחרי, אשר כולל שטח להשכרה של כ- 13,300 מ"ר, צפוי להיפתח לציבור במהלך ספטמבר 2022 בשיעור תפוסה של כ-100%. במרכז המסחרי מספר שוכרי עוגן ומותגים מובילים באירופה, בין היתר , CARREFOUR ,Media Expert, Sports Direct, CCC, Sinsay, Jula ועוד. 
 
התמורה בעסקה נקבעה לפי שווי נכס של כ- 24.3 מיליון אירו והוא צפוי להניב NOI של כ- 1.822 מיליון אירו בשנה. בכוונת החברה לממן את תשלום התמורה באמצעות מקורותיה העצמיים. 
במועד החתימה הלוותה חברת הבת למוכר הלוואה נושאת ריבית בגובה של 12 מיליון אירו, בכפוף לרישום משכנתא ראשונה על הקרקע והמרכז המסחרי. יתרת ההלוואה בתוספת הריבית הצבורה תקוזז מהתמורה בעת השלמת העסקה. 
השלמת העסקה כפופה לתנאים מתלים, בין היתר, קבלת רולינג של רשויות המס בפולין בקשר עם החזר המע"מ. לפיכך, המידע האמור לעיל, ככל שנוגע להשלמת העסקה, מהווה מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968 אשר אין כל ודאות בהתקיימותו, בין היתר, בשל גורמים שאינם בשליטת החברה. 
חי גאליס מנכ"ל ביג מציין כי מדובר ברכישת הנכס השני של החברה בפולין המצטרף לרכישת מרכז מסחרי פתוח פעיל בעיר אנדריכוב, כאשר שתי רכישות אלו תומכות באסרטגיית החברה לפיתוח פעילותה במדינות מזרח אירופה בכלל ובפולין בפרט. עוד מוסיף גאליס כי אנו רואים בפולין פוטניציאל פיתוח גדול מאד בתחום שהוא ליבת העסקים שלנו, מרכזי הקניות הפתוחים, בו יש לנו ניסיון רב ויתרון משמעותי שיתמוך בשאיפות הצמיחה שלנו במדינות מזרח אירופה, כפי שהצהרנו עליהן בשנים האחרונות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה