השוק

טרמינל X חוגגת: רשמה עלייה של כ-29% בהכנסות

TERMINAL X מפרסמת את הדו"ח הרבעוני שלה ומראה עליה בכל הקריטריונים
מערכת ice | 
ניר הורוביץ (צילום דימיטרי טוליאנסקי)
חברת TERMINAL X מדווחת כי ברבעון השני של השנה הכנסות החברה עמדו על כ-86 מיליון שקל לעומת כ-66.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ-29%. העלייה נובעת מעליית הסל הממוצע, עלייה בכמות הלקוחות הפעילים ועיתוי חג הפסח שחל ברבעון זה לעומת שנה שעברה. החברה מדווחת גם על עלייה של כ-20,000 לקוחות פעילים מהרבעון המקביל אשתקד. בנוסף, בחברה מסמכים רבעון עם רווח נקי של 2.5 מיליון שקלים פי שניים מהרבעון בשנה שעברה (1.2 מיליון שקל).  
ניר הורוביץ מנכ"ל TERMINAL X: "אנו מסמכים את הרבעון השני של שנת 2022 עם עלייה משמעותית מול רבעון מקביל אשתקד... ושיפור במדדי לקוחות האתר... הדו"חות של הרבעון נוכחי מצביעים על המשך הצמיחה של החברה ובהתאם ליעדים. TERMINAL X ממשיכה במגמת הצמיחה גם לאחר תקופת הקורונה ואנו רואים כי הביקוש לאתר בקרב הישראלים מטפס. אנו ממשיכים באופן עקבי בתוכניות העבודה האסטרטגית של החברה...".
 
TERMINAL X הינו אתר ביגוד ואופנה המוכר לכלל לקוחותיו את מיטב המותגים עם שירות משלוחים מהיר (תוך יום), האופנה הכי עדכנית. האתר מתאים עצמו לעולם הלקוחות הרוצים את המוצרים כאן ועכשיו וקהל הלקוחות שלו גדל מיום ליום.  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה