רכילות עסקית

בכירי המשק התאספו בוועידת שוק ההון בירושלים

במשך שלושה ימים התאספו במלונות אוריינט וענבל בירושלים להרצאות במגוון תחומים והנפיקו גם כותרות לא מעטות. בין המשתתפים: מנכ"ל משרד הכלכלה הנכס ד"ר רון מלכא, גלעד אלטשולר, צבי סטפק, אמיר איל, יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד ועוד
מערכת ice | 
ועידת שוק ההון (צילום יחצ)
ועידת שוק הון לחיסכון ארוך טווח התקיימה שבוע שעבר במלונות אוריינט וענבל שבירושלים ביוזמתם של עו"ד ארז קניסטר, תמיד פלג ומשרד עורכי הדין גלעד בכר ושות' שהיו אמונים על התוכן המקצועי, בהשתתפות בכירי המשק שגם ניפקו כותרות לא מעטות.
בוועידה נצפו והשתתפו: ראש עיריית ירושלים משה ליאון, יו"ר ההסתדרות הכללית החדשה ארנון בר דוד, הממונה על רשות שוק ההון ד"ר משה ברקת, מנכ"ל משותף, מייסד ובעלים משותף של בית ההשקעות אלטשולר שחם גלעד אלטשולר, מייסד וחבר דירקטוריון, בית ההשקעות מיטב דש צבי סטפק,  מייסד ומנכ"ל משותף, בית ההשקעות מור- יוסי לוי, ד"ר רון מלכא מנכ"ל משרד הכלכלה הנכנס, דייב לובצקי שותף ומייסד בית ההשקעות אי.בי.אי, אורי אלדובי, אמיר איל בעלים של בית ההשקעות אינפיניטי, שר האוצר לשעבר דן מרידור, חגי בדש, יו"ר דירקטוריון מדרוג- ברק סורני, איש העסקים איציק דיין, הכלכלן שלמה מעוז, טל קדם- מנכ"ל הראל פיננסים ורבים נוספים.
מעבר לפאנלים וההרצאות השונות, והאירוח של בתי המלון בירושלים בוועידה שהתקיימה בימים שלישי-חמישי, המוזמנים גם נהנו מהופעות של הקומיקאי אדיר מילר ועל הבמה עלה גם למופע פרטי עברי לידר.
בוועידה, כאמור, סופקו כמה כותרות, כאשר גלעד אלטשולר התייחס לאסטרטגיית ההשקעות שלהם ואמר כי: "גם אם אני חושב שארוויח יותר בישראל אני לא אשקיע יותר בישראל אלא אחלק בצורה מאוזנת יותר כדי להגן על החוסך מפני מקרי קיצון. אנחנו 85% בחו"ל  והיתר בישראל. הכלכלה הישראלית היום הרבה יותר מיוצגות בנאסד"ק ולא בארץ לצערנו ושם אנחנו כן נמצאים".
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד בוועידת שוק ההון לחיסכון ארוך טווח התייחס למצב במשק ואמר כי "אני מוכן במסגרת עסקת החבילה להביא להקפאת שכר במשק. זה לא הזמן לתוספות שכר. השנה הקרובה היא שנה של הקפאה והידוק. בשנת 2023 נוכל לדבר על העלאות שכר".
לדבריו, "אנחנו מנסים עכשיו לתקן את העיוותים שיש במשק, עסקת החיבלה תכלול הקפאת שכר במשק. אני כיו"ר ההסתדרות רוצה להביא בשורה למשק. זה לא הזמן להעלאת שכר אלא להקפאות, אבל אני צריך את כולם איתי – מורים, רופאים ועוד הרבה מאוד סקטורים. עם זאת, חייבים להיות הגיוניים, יוקר המחייה עולה, עלות החיים בישראל עולה ויש לנו דרישות להעלאת שכר המינימום עבור הדרגים  הנמוכים ל-6,000 שקל בפעימות, לא בבת אחת. ללא העלאת שכר לא תהיה עסקת חבילה- ואז נראה מה יקרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה