חדשות

הפוליטיקאים מגיבים לאסון במירון: "אסון כבד. לילה נורא"

חברי הכנסת מכל הקשת הפוליטית הגיבו לאסון בהר מירון. מרב מיכאלי: "כמה קשה ועצוב". גדעון סער: "הלב נשבר". עיסאווי פריג': "היום יהיה יום שכולו עצב". דודי אמסלם: "בוקר קשה מאוד לעם ישראל"
אביחי דלאל |  4
אמיר אוחנה במירון (צילום דוד כהן פלאש 90)
האסון הנורא שפקד את ישראל אמש (חמישי) בחגיגות ל"ג בעומר בהר מירון עם 44 הרוגים וקרוב ל-200 פצועים ממשיך לעורר תגובות. חברי הכנסת והפוליטיקאים מכל קצוות הקשת הפוליטית מגיבים לטרגדיה. למרות האסון הכבד, הפוליטיקאים התייחסו בקו אחיד להביע את עצבותם מהאסון הכבד ולשלוח תנחומים למשפחות.
יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי אמרה היום: "אסון כבד. לילה נורא. הלב ממאן להאמין. שולחת ניחומים מעומק הלב למשפחות וחיזוק ידיים באיחולי החלמה לפצועים. כמה קשה ועצוב". 
ח"כ עיסאווי פריג', ממפלגת מרצ התייחס גם כן לאסון ואמר: "הלב נשבר בבוקר הנורא הזה, נוכח הידיעות על עשרות הרוגים באירוע שאמור היה להיות אירוע של שמחה. זמן הלקחים חייב להגיע, אבל היום יהיה יום שכולו עצב. משתתף בצערן של משפחות ההרוגים, שולח איחולי החלמה לפצועים". חברו למפלגה, יאיר גולן הוסיף: "אסון נורא ועצב נורא. כך בלב השמחה קרסו החיים. ליבי עם המשפחות היקרות באובדנן, ועם הפצועים להם נאחל רפואה שלמה ומהירה".
ח"כ דודי אמסלם מהליכוד הוסיף כי: " בוקר קשה מאוד לעם ישראל. איזה אסון נורא, הלב נשבר. משתתף בצער המשפחות של ההרוגים, ומתפלל יחד עם כולכם לרפואה שלמה והחלמה מהירה לכל הפצועים".
השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה מהליכוד שנכח באירוע אמר: "אסון נורא במירון. משטרת ישראל מסייעת בידי כוחות ההצלה לפנות את הפצועים במהירות ובזהירות. אין הגעה אל ההר למעט לכוחות החילוץ וההצלה - הדרך היא החוצה בלבד. נציב הכבאות וההצלה באירוע. מפכ"ל המשטרה בדרכו. כולנו מתפללים לשלומם של הפצועים ומחזקים את כוחות החירום וההצלה".
אורנה ברביבאי ממפלגת יש עתיד התייחסה גם כן כשאמרה כי: "אנשים שיצאו לחגוג וסיימו את חייהם באופן כל כך טראגי, קשה מנשוא. תנחומיי מעומק הלב". גם יו"ר התקווה החדשה, גדעון סער אמר:  "הלב נשבר אל מול האסון הכבד במירון. תנחומי למשפחות ההרוגים שאיבדו את יקיריהן. איחולי החלמה לפצועים".
יו"ר רע"מ מנסור עבאס התייחס גם כן והוסיף:  "תחושה קשה עקב האסון הנורא במירון מביעים צער עמוק על הקורבנות, ומתפללים לרפואה מהירה ושלמה של הפצועים תנחומינו למשפחות האבלות מי ייתן ולא נדע עוד צער".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מציע להשמיע צפירה בכל המדינה לאות אבל
    חיים זמנהוף 04/2021/30
    הגב לתגובה זו
    13 1
    בואו נראה אם יש איזה מגזר כלשהו שלא יעמוד....
    סגור
  • 2.
    החרדים תמיד מזלזלים בכל ההנחיות
    צדוק ברקן 04/2021/30
    הגב לתגובה זו
    19 1
    וראינו את זה טוב-טוב בשנת הקורונה. פתחו מוסדות חינוך בניגוד לכל ההנחיות. שמו פס על ההוראות. קיימו אירועים המוניים בלי חשבון. אם מישהו רק מעיר להם.... ישר יתקפו כאילו כל העולם אנטישמי. אף אחד לא אוכף עליהם את החוק כמו שצריך. נותנים להם לטרלל את עצמם ואת המדינה... והכל מסיבות של חיבורים פוליטיים. אבל אל תדאגו... גם המכה הזו לא תעיר את חברי הכת הזו.
    סגור
  • להבין את החרדים
    יאיר 04/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 5
    החרדים במדינה הם אחוזים ניכרים אשר על כן הגיע הזמן להתחיל להבין אותם ולדבר אליהם בקודים שרגילים חבל על הזמן הם לא ייכנעו כי זאת הייחודיות שלהם דווקא ההיבדלות אם תרצה לחנך אותם זאת אומרת לחלן אותם. ולכן המדינה צריכה להכשיר מתוכם אנשים שיתנו מענה באירועים כאלו
    סגור
  • 1.
    מטורללים -השינאה מעוורות את הכרת העובדות
    ארנון תל-אביבי 04/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פסטיבלים והופעות רוק , משחקי כדורגל וטקסים דתיים – הדוחק גורם אסונות : עלייה לרגל ל-מכה 717 הרוגים בסעודיה , הנערים שנמחצו בפסטיבל ערד , הדרך לפסטיבל הרוק בוודסטוק אוהדי ליברפול באצטדיון הילסבורו , פסטיבלים והופעות רוק , משחקי כדורגל וטקסים דתיים – הדוחק גורם אסונות : עלייה לרגל ל-מכה 717 הרוגים בסעודיה , הנערים שנמחצו בפסטיבל ערד , הדרך לפסטיבל הרוק בוודסטוק אוהדי ליברפול באצטדיון הילסבורו , פסטיבלים והופעות רוק , משחקי כדורגל וטקסים דתיים - הדוחק גורם אסונות : עלייה לרגל ל-מכה 717 הרוגים בסעודיה , הנערים שנמחצו בפסטיבל ערד , הדרך לפסטיבל הרוק בוודסטוק , 96 אוהדי ליברפול באצטדיון הילסבורו ,
    סגור