משפט
סלקום TV תשלם? בדרך לתביעת ענק "לא הציעה פיצוי"
לאחר שלא הוציאה הודעה כי תפצה את לקוחותיה בעקבות התקלה הארצית, הוגשה בקשה לתובענה ייצוגית בנזק של 2.75 מיליון שקל "כשלה בטיפול התקלה, זמני ההמתנה הרקיעו שחקים ובפועל שירות הלקוחות קרס"
יומיים בלבד לאחר התקלה הארצית, וכבר הוגשה אתמול (שני) בקשה לתביעה ייצוגית בבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד סלקום TV על ידי עורך הדין אורי אמיתי ממשרד עורכי הדין אוחנה ושות', בנזק המוערך בכ-2,749,550 מיליון שקל וזאת עבור 254 אלף לקוחותיה של סלקום.
כזכור, ביום ראשון החלה תקלה נרחבת בקרב לקוחות סלקום TV, בשידורי הטלוויזיה ולא בשירות האינטרנט של סלקום, והתקלה נמשכה במשך שעות. בשעות הלילה הצליחה סלקום להתגבר על התקלה גם דרך צוותים מחו"ל.
על פי הבקשה לתביעה ייצוגית, סלקום כשלה בטיפול התקלה אל מול הלקוחות בכך שלא דיווחו באופן יזום על התקלה ללקוחות ומוקדי התמיכה לא אוישו בכוח אדם מספק בעקבות פניית הלקוחות: "זמני ההמתנה הרקיעו שחקים ובפועל שירות הלקוחות קרס", נכתב.
טענה נוספת היא לקיחת האחריות של סלקום על התקלה ובחוסר הודעה שמביאה לידי ביטוי את האפשרות לפיצוי עבור הלקוחות, בשונה מפעמים קודמות: "מצופה היה מסלקום שלכל הפחות תצא בהודעה לפיה היא לוקחת אחריות על התקלה ונזקיה, וכי בכוונתה לפצות את לקוחותיה על רקע השיבושים הקשים".
על פי הבקשה מחובתה של סלקום להשיב ללקוחות את החלק היחסי מדמי המנוי הקבועים, וגם להביא פיצוי בגין הכישלון לספק תמיכה בלקוחות. כן גם הוסיפו כי התקלה קרתה בחופשת הקיץ כאשר ילדים ובני נוער מצויים מחוץ למסגרות החינוך ותלויים בצריכה בטלוויזיה, כמו גם בזמן שעות שידור האולימפיאדה.
בחישוב הנזק, נכתב בבקשה כי על לקוח לקבל 10.825 שקל, ולפי שישנם 254 אלף לקוחות, אם כך הסכום הכולל לפיצוי עומד בסך של 2,749,550 שקל.
מסלקום נמסר ל-ice בעקבות הגשת הבקשה לתובענה ייצוגית נגד החברה כי "בסלקום אמרו שיגיבו בבית המשפט".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(10):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
10.הפיצוי על חשבון הלקוחותאליו 08/2021/05הגב לתגובה זו1 0ברגע שיישלמו פיצוי יקחו מהלקוחות את הכסף על יידיתוספת במתשלום החודשי אמונה בהם אין ליסגור
-
9.והנציגה אומרת שהבעיה באינטרנט שלי.מאוכזב !! 08/2021/05הגב לתגובה זו0 0למה לשקר ?? למה לא להודות שיש תקלה ולפצות את הלקוחות... אני מאד מקווה שהלקוחות יקבלו זיכוי יחסי לפחות ואם לא להתנתק ???? וככב לחנך את הגופים האלה.סגור
-
8.יצוגהזעם 08/2021/05הגב לתגובה זו1 0אני לא תובע מי יהנה מהפיצויסגור
-
7.גם אתמול חזרה התקלהפיני 08/2021/04הגב לתגובה זו1 1גם אתמול אחר הצהרים לא ניתן היה להתחבר לשרותי ה tvסגור
-
6.התקלה עוד לא טופלה!לקוחה 08/2021/04הגב לתגובה זו1 0למה מדברים על ףיצוי כשעוד לא טיפלו בעל התקלות. אני עדיין לא מצליחה לצפות בתוכניות מוקלטות, 3 דקות לתוך התוכנית וזה נתקע ומתחיל מההתחלה בלי יכולת להעביר לקטע הרצוי.סגור
-
5.במידה ולא יהיה פיצוי. עוזב. איכות ע"הפ. (ל"ת)אורי 08/2021/04הגב לתגובה זו1 0סגור
-
4.מיותרהזעם 08/2021/04הגב לתגובה זו0 0קלקוח סלקום. יש להגן על חברה זו בנתים היא זולה אני כעוס אבל גם סולח לא על כול תקלה לעשות עלהוםסגור
-
3.מה 10 ש"ח?עמוס 08/2021/04הגב לתגובה זו0 0הייתי מצפה לפיצוי הרבה יותר גבוה מזה.סגור
-
2.רק 10 שקלים פיצוי ?? (ל"ת)אני 08/2021/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.חוצפהאני 08/2021/04הגב לתגובה זו1 0כשהיום התקשרתי וביקשתי פיצוי כי התקלות חוזרות על עצמן פעם בחודש, אמרה לי הנציגה שאין פיצוי, הם טיפלו בתקלה והיא היתה חד פעמית. אמרתי לה פעם בחודש זה חד פעמי. אמרה את רוצה תתנתקי. אני יכולה באותו רגע לנתק אותך. חוצפה של שחרות. וזאת אחרי שהקווים בכלל קרסו ולא היה ניתן לדבר איתם. לפחות חזרה אחרי יומיים. כל חברות הכבלים רודפים אחריך כלקוח. מנצלות אותך כשאתה כבר אצלם.סגור