תקשורת ומדיה

שרון כידון נפרדה מ'מייבשים את הביצה', איך הפתיע אותה צוות התכנית?

המגישה שישבה באולפן לצידו של שי גולדן מאז 2011 חתמה עשור עם תכנית פרידה מרגשת, בה קיבלה גם פרחים ועוגה מהשותפים לדרך: "טוויטר יכול להניב מחוות מרגשות מחברים מרגשים"
כפיר אדר |  1
שי גולדן ושירון כידון (צילום 102FM)
הבוקר (שישי) שידרה שרון כידון בפעם האחרונה את ״מייבשים את הביצה״ ברדיו 102FM לצד השותף הוותיק שלה שי גולדן. המגיש יחד עם העורכים ומפיקי התכנית סידרו לה תוכנית פרידה מכובדת למדי, שכללה מרואיינים מפתיעים, עוגות ופרחים.
מילה סביטלמן, עורכת התכנית, נפרדה בטוויטר מהמגישה: "הישר מהאולפן המייבב, שגרון כידון נפרדת ממייבשים אחרי עשור", כידון עצמה כתבה: "טוויטר יכול להניב מחוות מרגשות מחברים מרגשים. תודה לצבי אשכנזי וליעד ורצהייזר על זר בסטייל על לשידור האחרון שלי ב״מייבשים".
 
כזכור, לצד שינויים רבים שעוברים לאחרונה על עולם התקשורת הישראלי, הגיע שינוי נוסף עם ההודעה על כך שכידון עוזבת את התכנית "מייבשים את הביצה" בה עורכים שני המגישים סיכום שבועי בתעשיית התקשורת, המדיה והפרסום. בשנת 2011 אף זכתה התכנית בפרס  תכנית המלל הטובה ביותר לאתה שנה מטעם אגודת העיתונאים בתל אביב.
כזכור, תחנת 102 של רדיו תל אביב הייתה מבין תחנות הרדיו האזוריות שעשו קפיצה משמעותית לפי סקר ה-TGI שהתפרסם אתמול (חמישי) כשקפצו במעל 44% לעומת החציון הקודם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סליחה את מי מעניין שדר רדיו חסר משמעות? (ל"ת)
    אריק 08/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור