תקשורת ומדיה

היוזמה המרגשת של איילה חסון וצוות התכנית שלה בשישי

העיתונאית פרסמה בציוץ בטוויטר כי נפתח בחסות התכנית שלה 'שישי עם אילה חסון' פרויקט לגיוס כספים למען מ' שהותקפה קשות על ידי צעיר בשכונת התקווה שניסה לאנוס אותה 
מערכת ice | 
אילה חסון (צילום צילום מסך 13)

אחד מהסיפורים החמים של השבוע שנטעם מצד רבים ברשת כי לא עסקו בו מספיק הוא תקיפתה האכזרית של מ' בידי צעיר בשכונת התקווה. על פי החשד מדובר בעובד זר שתקף אותה וברשת העבירו לא מעט ביקורת על כך שהעניין לא קיבל את תשומת הלב התקשורת המספיקה לעומת פרשת שי אביטל שעסקה בתקיפות מיניות של דוגמניות.

לעומת זאת מי שעסקה בנושא בהרחבה היא העיתונאית אילה חסון, שבתכניתה ביום שישי האחרון בחדשות 13 שודרה כתבה מורחבת בה גם התראיינה מ' בנושא. בזה לא תם העיסוק של חסון בנושא והיא פרסמה בטוויטר כי נפתחה יוזמה לגיוס כספים בחסות התכנית שלה שילכו לטובת שיקומה של מ' מהתקיפה הנוראה שעברה.


"ביום שישי שעבר שידרנו ראיון עם מ׳, תושבת שכונת התקווה שהותקפה בביתה על ידי צעיר כבן 30 שניסה לאנוס אותה, שבר לה את ארובות העיניים, את השיניים, נשך אותה בפראות, וחבט עם בה קומקום". נכתב בעמוד הגיוס באתר giveback.
"סצנה מסרט אימה שחוותה מ׳, שהיא ממילא אישה מוחלשת שחיה בתנאים קשים מאוד, ולמרות זאת הדפה אותו. גיבורה. הכתבה נגעה לליבם של רבים והוצפנו בבקשות לסייע לה".
"התלבטנו מהי הדרך הטובה והישירה ללא תיווך של איש, לאסוף כסף עבורה והבנו שגיוס סכום שיגיע ישירות לחשבון הבנק שלה הוא הפתרון הנכון. פתחנו פרויקט מימון המונים, שממנו כאמור יועבר הכסף ישירות לחשבון הבנק שלה. כל סכום, אפילו הצנוע ביותר, יתקבל בברכה. תודה, איילה והצוות"

פרויקט גיוס הכספים של איילה חסון (צילום מסך, אתר giveback)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה