תקשורת ומדיה

האזינו: אהוד ברק תומך בסער: "חוק נתניהו? לא אישי, עקרוני"

ראש הממשלה לשעבר התראיין הבוקר ב-103FM והתייחס לאפשרות שהחרדים יצטרפו לממשלה ולחוק נתניהו שהגיש השבוע שר המשפטים גדעון סער: "לא ירדה מהפרק האפשרות לפנות אליהם להצטרף לממשלה אחרי שחוק הנאשם יועבר"
מערכת ice |  2
אהוד ברק (צילום יוסי אלוני פלאש 90)

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, התראיין הבוקר (רביעי) ל-103FM אצל ענת דוידוב וגולן יוכפז והתייחס לחוק ששר המשפטים גדעון סער מקדם וח"כ מיכל שיר הגישה, חוק נתניהו, החוק שאוסר על נאשם בפלילים להתמודד על ראשות הממשלה. 

ברק דיבר על החלפת הממשלה: "זה דבר חשוב, אנו רואים ממשלה מסוג אחרת, אנו רחוקים מאישור התקציב בכנסת אך לדעתי הם יצליחו לעשות זאת. יש כאן מסר של יציבות פוליטית. בלי תקציב, הדלת פתוחה לכל שחיתות העולה על הדעת. זו ממשלה של אחדות לאומית. חוזקה העיקרי הוא הייצוג של כל חלקי החברה, אך חולשתה היא שכל עוד שהיא לא מעבירה תקציב היא לא יציבה".
בהמשך דבריו, תקף את יו"ר האופוזיציה: "כל הממשלה היא הביטוי של ההתנהגות המופקרת של נתניהו, הוא הביא נגדו את כל האנשים שעבדו איתו. אין הסתה פנימית, אין התנכלויות, אני רואה ניסיון לטפל במצב בצורה קצת אחרת. אנחנו שוכחים באיזו מציאות חיינו עד לפני כמה זמן. בממשלת בנט לא יהיה שום אדם בכיר שיישאל על ידי ראש הממשלה האם יהיה נאמן לו. מי שאחראי על הכישלון מול איראן הוא נתניהו". 
ברק התייחס בריאיון להצעת החוק נגד נתניהו ואמר: "גם אם הממשלה הזאת תחזיק שנתיים וחצי אז קרה דבר חשוב ביותר. אני מחשיב מאוד את החוק של סער שקובע את המובן מאליו. אין בו שום דבר אישי, זה דבר עקרוני".
לאחר מכן ברק התייחס לחוק בהקשר אחר ותמך באפשרות שהחוק יאפשר את שילוב המפלגות החרדיות בממשלה: "מאז שהממשלה פועלת אין הסתה פנימית, אין התנכלויות למתנגדים ולא רצים חוקרים פרטיים אחרי שרי ממשלה. אני לא רואה שום הסתה כלפי החרדים. לא ירדה מהפרק האפשרות לפנות אליהם להצטרף לממשלה אחרי שחוק הנאשם יועבר".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כן, אדם המתרועע עם פדופילים יודע להבין בין רע לטוב.
    רז 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • 1.
    הפדופיל
    הפדופיל 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הפדופיל
    סגור