תקשורת ומדיה

אלירז שדה בהצעה מפתיעה לנתניהו, גליקמן עקץ: "דברי כפירה"

אלירז שדה צייץ הבוקר את התוכנית שלו לחזרה של בנימין נתניהו לשלטון וזכה לתגובה מפתיעה מאבישי בן חיים שהובילה אחריה עקיצה של אביעד גליקמן, "לא יפה לחשוב עצמאית"
מערכת ice |  8
אביעד גליקמן, אלירז שדה (צילום חדשות 13, יחצ)
אתמול נפתח מושב החורף של הכנסת ה-24 של מדינת ישראל, ויחד עם נאומיהם של יו"ר האופוזיציה נתניהו וראש הממשלה בנט, הגיעו גם סקרי בחירות עדכניים שהצביעו על התחזקות של נתניהו ונפילה של בנט.
האב הטרי אלירז שדה שידוע כתומך ליכוד בכלל ותומך נתניהו בפרט, צייץ הבוקר בחשבון הטוויטר שלו מחשבות על האופן שבו לדעתו נתניהו יוכל לחזור לשלטון וכתב, "עם כל הרצון שלי ושל רבים שנתניהו יחזור, חייבים להבין שהוא לא יחזור גם אם לפיד ישרוף את המדינה. למה? כי יש יותר מדיי מצביעי 'כפיות טובה' והם חוסמים את חזרתו, מספרים נטו. מה עושים? נתניהו חייב לפרוש ולוודא משפטית שיוכל לחזור, אם ייצא ויחזור חלק ממצביעי 'כפיות טובה' יתמכו בו וינצח".
מי שהגיב לו במילה אחת הוא המנתח הגדול של גוש הימין ותומכי נתניהו, פרשן חדשות 13 לענייני חרדים, ד"ר אבישי בן חיים שהגיב לשדה: "טעות". שדה שניסה להוציא מבן חיים הסבר על הקביעה קיבל הזמנה לטלפון מבן חיים שכתב לו, "'תקשר, זו פרשנות ארוכה". אלא שבזמן שהפרשנות נשארה מאחורי ציוצי הטוויטר, גליקמן החליט להיכנס לתמונה ולעקוץ את בן חיים ושדה כשני צייצנים במכה.
 
גליקמן השתלב בתחלופת התגובות בין השניים וכתב לשדה תוך שהוא מטריך את בן חיים, "או הא. אלירז עכשיו עלית לדרגת ההגמון שלא מודע להגמוניותו". שדה לעומת זאת טען ש"היתה אחלה שיחה", אך גליקמן הוסיף וכתב, "אמרת דברי כפירה בעיני אבישי. לא יפה לחשוב עצמאית אחי. תיצמד לטקסטים של אבישי".
"דווקא הסביר לי את דעתו בנועם ושוחחנו ארוכות. אינך מתאר את אבישי לדעתי הצנועה. האם אני נתפס בעיניך כאדם שאינו חושב עצמאית"? כתב שדה להגנתו וזכה מגליקמן לתשובה, "להיפך. הכי עצמאי שיש. בגלל זה אמרתי שאתה הגמון שאינו מודע להגמוניותו לפי התיאוריה של אבישי".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    בן אדם טיפש !
    אלה 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    איך אישה כל כך אינטליגנטית ויפה מתחברת דווקא לגברים כאלה.... איך ?
    סגור
  • 6.
    ביביסטים בגרוש (ל"ת)
    בן 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 5.
    גליקמן שקרן מושחת ושפל ! (ל"ת)
    אסף 10/2021/06
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 4.
    אלירז לך לשכב במיטה של פירסום טאץ
    בני 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    3 7
    ותמשיך ללקק לביבי בדרך אל תשכח לעשות תרגילים להפעלת המח
    סגור
  • 3.
    אלירז אל תלקק לשמאלנים הנוכלים ,שום טוב לא ייצא מזה.
    אלירז אל תלקק 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 10
    נתניהו תחזור !!!
    סגור
  • לך תמות (ל"ת)
    שמאלן 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    אביעד גליקמן לקקן התחת של שמאלני הפרקליטות הנוכלים (ל"ת)
    אביעד גליקמן הלקקן 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    5 10
    סגור
  • 1.
    ביבי חייב להישאר! זו הדרך היחידה לשמור על ממשלת בנט!
    רומן שלו 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    23 4
    ביבי, אל תקשיב לאלירז. יש לו אינטרס שתנועת הליכוד תנצח ותשלוט במדינה. אני שרוצה שבנט ולפיד ישלטו במדינה והדרך היחידה להבטיח זאת, היא אם תישאר על הגלגל כראש אופזיציה שחסום מלחזור. אתה הדבק של הממשלה הנוכחית - תזכור את זה. אה, כן... אני מודה לך על כל מה שעשית על מנת להקים את הממשלה הזאת. זה לא היה קורה בלעדיך. חה חה חה!
    סגור