תקשורת ומדיה

ריקלין ושוקן במלחמת עולם בטוויטר: "צבוע", "מתנחל אפארטהיידיסטי"

עיתונאי ערוץ 20 השיב לטענות השער של 'הארץ' אחרי הפיגוע בירושלים וכתב: "הארץ שונאי ישראל", המו"ל השיב בחריפות: "הלך זרזיר אצל עורב. ריקלין ועמיאור, שני מחרחרי שנאה אנטי ציונים" ומכאן התפתחה מריבה שלא הסתיימה גם אחרי שעות ארוכות
מערכת ice |  2
שמעון ריקלין, עמוס שוקן (צילום פלאש 90/ משה שי, אמיר לוי)
הטענות שנשמעו נגד עיתון 'הארץ' ביום שאחרי הפיגוע הרצחני בירושלים בו מחבל מתנועת חמאס רצח את אליהו קיי שהתחנן על חייו בעיר העתיקה, היו קשות מאוד וגררו לאחר מכן עימות בין מו"ל הארץ עמוס שוקן לשורה של עיתונאים המזוהים עם הימין.
זה התחיל בטענות של חנן עמיאור מ'פרספקטיבה' שטען: "עמוד הבית באתר הארץ בבוקר שאחרי. בכל כולו אין זכר לרצח אמש בירושלים ולהתפרעויות הג'יהאדיסטיות ההמוניות שאחריו. ששש. סיפור לא טוב. מסובך להאשים בו את היהודים. לטאטא היטב אל מתחת לשטיח סדר היום. הארץ אינו עיתון המדווח על המציאות, אלא אמצעי לחימה תודעתי נגד ישראל".
 
שמעון ריקלין השיב על כך מיד: "הארץ שונאי ישראל" ושוקן ענה לו על כך: "הלך זרזיר אצל עורב. ריקלין ועמיאור, שני מחרחרי שנאה אנטי ציונים". ריקלין הגיב: "עמוס היקר. אני מתחיל לדאוג לבריאות שלך. העיתון שלך הוא השונא הגדול ביותר שיש היום לישראל לישראלים או סתם יהודים. כל זה בגלל שאתה אנטי ציוני ומתבאס שישראל משגשגת. ואתה מתבאס בגלל הטראומה הפוסט גרמנית שלך אבל על זה עוד אכתוב בהרחבה".
שוקן השיב: "מספיק עם השקרים האלה של מתנחל אפארטהיידיסטי אנטי דמוקרטי ולכן אנטי ציוני. המפעל שאתה חלק ממנו הרס והורס את הציונות ולצערי רואים את זה בשטח כל יום. ברור שהארץ הוא נושא דגל הציונות האמיתית, ולא את הפרוורסיה שאתה מכנה בשקר ציונות".
עיתונאי ערוץ 20 ענה: "אם היית צודק. הארץ היה אומר מילה אחת טובה על מדינת ישראל זו שאינה כוללת את יו״ש. אבל הארץ רק שופך אש וגופרית על מדינת ישראל. הכל רע פה ונורא והישראלים כמובן נוראים גם. שלא לדבר על המהדורה האנגלית שהיא ממש אנטישמית וגדולי שונאי ישראל משתמשים בה. זכותך לשנוא את ישראל. למה אתה משקר?".
שוקן ענה בחריפות: "1. אתה משקר במצח נחושה. הארץ לא כותב שהכל רע פה, גם לא במהדורה האנגלית, הארץ לא כותב שהישראלים נוראים. יש לנו כיסוי נרחב בתחומי תרבות, ספרות, כלכלה ועסקים, בריאות, על דברים חשובים קורים בעולם, וכן כשאתם מכסחים את עצי הזית של הפלסטינים, מגרשים אותם מאדמותיהם, הורגים בהם כי לא אכפת. 2. לכם, כשאתם פולשים למגורים הדלים שלהם ולמגרשי המשחקים של ילדיהם, תחטפו ובצדק, ובעברית ובאנגלית. וגם כשהעבריינות של מפעל ההתנחלות מקבלת הגנה כולל בצורה של שלילת פרס ישראל ממי שמייצג את מה שטוב ויפה בישראל".
 
ריקלין לא נשאר חייב: "מי שפלש למגורי הערבים זה אתה והחברים שלכם שגרים בבתים ערבים מפוארים שגירשתם ב 48. מפעל ההתנחלות ביהודה ושומרון נבנה על אדמות טרשים ללא פלישה לשום בית. ותיאורי ההרג שלך הם מהחלומות לא מהמציאות. למה אתה לא קורא לתושבי עין הוד לצאת מהבתים ולהחזיר אותם לבעליהם הערבים??? כמה אתה צבוע".
שוקן השיב: "אתה צבוע. אמרתי כאן הרבה פעמים שישראל צריכה לפצות את הפלסטינים על הרכוש שלקחה מהם ללא תמורה, ששיטת השלי שלי ושלך שלי שמקדמת גירוש בשייח ג׳ראח, היא נפשעת. לא לקחנו כלום מאף פלסטיני, ולא קיבלנו שום רכוש פלסטיני. כל מה שיש לנו שילמנו בעבורו כסף מלא, בניגוד לרבים אחרים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דחבש ושוקן אגזוזנים, קליין נשי מאוד! וולקובסקי לך תדע
    בארי 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר כמה זמן הסיפור הזה רץ חזק ברשתות צריך לבדוק אחת ולתמיד. תקעו את דחבש או לא תקעו אותו
    סגור
  • 1.
    זוועת אלוהים מה שקרה בין עמוס שוקן לנער בן 15-זמיר דחבש
    ירון 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וצריך לבדוק אם ערן ולקובסקי ויוסי קליין הצטרפו לדיגידין דיגידן על הרקטום של זמיר שהיה בן 15. רק להרים טלפון לזמיר דחבש שיספר מה הקשר שלו לשוקן לולקובסקי וליוסי קליין. דחבש אגזוזן ידוע בקהילה, על שוקן בכלל… איך אספו את הנער לאן לקחו אותו ומה.. אתם יודעים מה… ריקלין אם ירים טלפון לדחבש ודחבש יחליט לפתוח פה כמו שקרה עם גל אוכובסקי ופנקס מהעירייה יש כאן סרט אימה. יש מצב שולקובסקי וקליין לא נשואים. שוקן לא יודע נשוי לא נשוי אבל אגזוזן. יאללה תרימו תכפפה. אם לא ריקלין אז מי פחדנים
    סגור