מינויים

עופר לוי ימונה למנכ"ל פעילות המסחר המקוון של סופר פארם

הרשת מחזקת האונליין שלה עם מינוי מסקרן, מיכאל מיטרני ימונה לסמנכ"ל איקומרס ושיווק בזרוע החדשה ובמקביל ימשיך להוביל את תחום החדשנות של הרשת וערן טולדנו, ימונה לסמנכ"ל בזרוע החדשה וירכז תחתיו את פעילות המכירות, סחר והתפעול של האתר.
כפיר אדר | 
סופר פארם (צילום Bizportal)
סופר-פארם החלטה אסטרטגית לפתח את זרוע החדשנות של הרשת ולחזק את תחום האונליין שלה שכולל את אתר החברה, את האפליקציה ואת תחום החדשנות לפעילות עצמאית והיא חותמת את המהלך עם מינוי מסקרן.
את פעילות המסחר המקוון יוביל עופר לוי, אשר ימשיך לכהן גם כסמנכ"ל השיווק של סופר-פארם. לוי בן ה-59, בהכשרתו מהנדס תעשיה וניהול טכניון, ומחזיק בתואר MBA אוניברסיטת מנצ׳סטר.
לדברי הרשת: "משבר הקורונה הביא לזינוק משמעותי בפעילות האונליין ואת הביקוש לו. העולם הדיגיטלי תופס יותר ויותר משמעות ונפח בעולם שלנו, ומהווה מנוע צמיחה וכלי שיווקי רב השפעה. כרשת הפארם המובילה בישראל, סופר-פארם פועלת על מנת לפתח תחום חשוב זה, כבסיס לצמיחה ולהתפתחות העסקית של הרשת".
בנוסף, מיכאל מיטרני ימונה לסמנכ"ל איקומרס ושיווק בזרוע החדשה ובמקביל ימשיך להוביל את תחום החדשנות של הרשת וערן טולדנו, ימונה לסמנכ"ל בזרוע החדשה וירכז תחתיו את פעילות המכירות, סחר והתפעול של האתר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה