מינויים

זה הג'וב החדש של שרת הבריאות לשעבר

שר החוץ יאיר לפיד במינוי הפוליטי הרביעי שלו מינה את  שרת הבריאות לשעבר וראש עיריית הרצליה לשעבר ונמנתה בין המקימים של יש עתיד לתפקיד חדש לאחר שהשתפר מצבה הבריאותי
מערכת ice |  2
יעל גרמן (צילום רועי כץ)
שר החוץ יאיר לפיד מינה היום (שלישי) את שרת הבריאות לשעבר וראש עיריית הרצליה לשעבר יעל גרמן שהתפטרה מהכנסת לפני כשנה לאחר בעיה בריאותית. 
לפי הפרסום של טל שלו באתר וואלה. שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד הודיע על מינוי פוליטי נוסף שלו, הרביעי במספר, הפעם יעל גרמן מי שהייתה שרת הבריאות וראש עיריית הרצליה בתפקידיה הקודמים, ממקימות רשימת "יש עתיד" שם שימשה כחברת כנסת עד שבשנה שעברה התפטרה מתפקידה לאחר אירוע מוחי קל. וכעת מסתמן כי תחליף את ממלא מקום השגרירה, דניאל סעדה, שהחליף את עליזה בן נון בשנת 2019.
כזכור, לפני מספר שבועות לפי דיווחים ושמועות המועמדת לתפקיד הייתה מגישת "פגוש את העיתונות" וכתבת חדשות 12, רינה מצליח, שהיתה מועמדת לתפקיד כנראה גם בעקבות היותה דוברת צרפתית באופן שוטף, דבר שאף השתמשה בו בעבר כדי לראיין כמה פעמים במהלך השידורים החיים.
לפי הדיווחים, לפיד בחן את האפשרות שגרמן תחליף את ציפי חוטובלי, המינוי הפוליטי של הממשלה הקודמת ומי שמשמשת כשגרירת ישראל בלונדון אך המינוי של חוטובלי הוא לשלוש שנים ונותרו לה שנתיים לעבוד כשגרירה ובגלל קשיים משפטיים והחליט למנות את גרמן.
מדובר במינוי הפוליטי הרביעי של לפיד מתוך 11 אפשריים לאחר מינויו של שר התיירות לשעבר אסף זמיר לקונסול בניו יורק, רונן הופמן הח"כ לשעבר כשגריר בקנדה. ואמיר חייק כשגריר באו"ם.  כמו כן, שמעון סולומון מונה לשגריר ישראל באנגולה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סוג חדש של קליק בייט - גם בכתבה לא מגלים
    אבי 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי שלא מצא בכתבה - גרמן תמונה לשגרירה בצרפת
    סגור
  • 1.
    עצוב
    איגור 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הקול שלי לא תקבל בפעם הבאה
    סגור