נדל"ן ותשתיות

היכן תתבצע עסקת שכירות והקמת מרכז לוגיסטי מהגדולים בישראל?

נחתמה עסקת שכירות והקמה של מרכז לוגיסטי מהגדולים בישראל בשטח של כ-82,000 מ"ר שבחלקו יתנשא לגובה של 40 מטר.  "מדובר בפרויקט הנדסי ענק  ומורכב בכל היבט" 
אריאל נוי | 
קיסריה דיפלומט (צילום יחצ)
מגה פרויקט לדיפלומט ולחברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילד, החברות חתמו על עסקת שכירות והקמה של  מרכז לוגיסטי מהגדולים בישראל בשטח של כ-82,000 מ"ר שבחלקו יתנשא לגובה של 40 מטר.
המבנה הענק יבנה  על ידי החברה לנכסי קיסריה עבור דיפלומט בחלקו הצפוני של פארק העסקים החכם של קיסריה, סמוך לתחנת הרכבת. 
בהקמת המבנה תשקיע החברה לנכסי קיסריה כ-340 מיליון ש"ח. דיפלומט צפויה להשקיע סכום של כ-270 מיליון ש"ח במערכות אוטומציה, מידוף וניהול מלאי חכמות.  
לאחר תהליך איתור ממושך ולאור גידול  משמעותי בהיקף פעילות החברה, דיפלומט בחרה בפארק העסקים החכם של קיסריה כביתה החדש.המבנה שיוקם במיוחד עבור דיפלומט וישרת אותה למשך כ 20 שנים. 
נועם ויימן, מנכ"ל קבוצת דיפלומט: "המרלו"ג החדש שתקים עבורנו החברה לנכסי קיסריה יהווה מענה לגידול הטבעי של החברה ולכניסתה לקטגוריות וערוצים חדשים כגון מכירות של מוצרים קפואים ומצוננים, עסקי TPL ועסקי אחסון ותפעול למסחר המקוון המתפתח ועוד. אנו מצפים להשלמת הפרוייקט ולתרומתו לפעילות העסקית של החברה".
מיקי קליגר, יו"ר החברה לפיתוח והחברה לנכסי קיסריה: "דיפלומט מצטרפת ליותר מ-230 חברות ומפעלים שמעסיקים בפארק שלנו למעלה מ-12,000 עובדים מיישובי הסביבה. ההתפתחות  המואצת של הפארק ואיכותן של החברות שמהוות חלק מהאקוסיטסטם שלו, הוא ביטוי מוחשי להמשך מימוש החזון של משפחת רוטשילד והנחישות של הברונית אריאן דה רוטשילד להמשיך לקדם את אזור קיסריה בפרט ואת מדינת ישראל בכלל– חזון זה רלבנטי כיום, עוד יותר מבעבר." 
מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, "אנו גאים בבחירה של דיפלומט בנו ובאמון הרב שהנהלתה נותנת ליכולות הביצוע ההנדסי שלנו ולאטרקטיביות של הפארק. מדובר בפרויקט הנדסי ענק ומורכב בכל היבט. אנו נעשה הכל על מנת להקים לדיפלומט את המרכז הלוגיסטי החדש בזמן ובאיכות הראויה ללקוח בסדר גודל שלהם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה