ויראלי

כך אתר וואלה הגיב לעדות המטלטלת של ניר חפץ

אתר וואלה היה נתון בשלב כלשהו לשליטת נתניהו, כך על פי עדותו המטלטלת של עד המדינה ניר חפץ בתיק 4,000: "הייתה שליטה גבוהה על האייטמים בהומפייג'", ואיך אתר וואלה הגיב לחשיפה?
מערכת ice | 
בנימין נתניהו, ניר חפץ (צילום פייסבוק/בנימין נתניהו, לילך צור)
עד המדינה, ניר חפץ, ממשיך גם היום (שלישי) בעדותו במשפט נתניהו בתיק 4,000 על הסיקור התקשורתי באתר וואלה כלפי נתניהו, ואומר כי הבעלים של האתר, שאול אלוביץ', נענה לדרישות נתניהו בסיקור: "ההיענות הייתה מוחלטת".
לדברי חפץ, לאחר שביקש דבר בשם נתניהו היו אמנם התנגדויות במערכת, כמו מהמנכ"ל אילן ישועה, אבל הייתה נכונות מצד אלוביץ' כדי שהדברים יתבצעו. בעדותו, חפץ אפילו הוסיף כי בשלב כלשהו הייתה שליטה גבוהה על האייטמים בהומפייג' של וואלה וכמה זמן יישארו האייטמים בהומפייג', כמו גם במיקומים עצמם בעמוד הבית והיכן יתפרסמו האייטממים: "בנושא הזה וואלה! הצטיין, הייתה לנו יכולת גבוהה מאוד".
באתר וואלה עצמו, לא הסתירו את "הכתם" שנאמר עליהם, ואף שמו את עדותו של חפץ בכותרת הראשית באתר תחת הכותרת: "חפץ מעיד: הייתה לנו שליטה משמעותית בעמוד הבית של וואלה!".
עורך וואלה! ברנז'ה, דוד ורטהיים, אף החליט לכתוב על כך בהומור, ושיתף את החלטת וואלה! לשים את עדותו של חפץ גבוה בכותרת הראשית באתר וכתב על כך: "וואלה חופשי". מבקר המוזיקה באתר, עמית סלונים, הוסיף: "זו לא הייתה התנהלות תקינה, ולכן זו תחושה נהדרת לראות בכותרת הראשית של האתר כזאת שקיפות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה