ויראלי

הצל בהצהרה מפתיעה? "הפעם אני בצד של התקשורת"

יואב אליאסי טען באינסטגרם שלו בנוגע לפרשת הריגול של משטרה אחרי אזרחים: "מדובר על חדירה גסה לפרטיות, רמיסה של זכויות האדם, משהו שיותר מתאים למשטרים דיקטטוריים, אבל בואו נגיד את האמת במידה ולא היה מדובר על פעיל 0מאל קיצוני והיו פורצים לצל או להב"ה, התקשורת הייתה מתמוגגת"
מערכת ice | 
קשת 12, הצל (צילום Magma Images, פייסבוק/ הצל)
הצל בצד של התקשורת? זה חדש. יואב אליאסי התייחס לפרשת הריגול של משטרת ישראל אחרי אזרחים, כאשר על פי החשיפה השבוע השתמשו במערכת NSO ובתכנת הריגול פגסוס כדי לעקוב אחרי אנשים.
הצל טען: "אני רואה את התקשורת מזועזעת מהגילוי שמשטרת ישראל חודרת לסלולרים של פעילים פוליטיים. והפעם אני בצד של התקשורת. מדובר על חדירה גסה לפרטיות, רמיסה של זכויות האדם, משהו שיותר מתאים למשטרים דיקטטוריים ואם לא מדובר על פצצה מתקתקת, מחבל או פדופיל אני לא רואה שום סיבה טובה לכך".
 
עוד הוסיף אליאסי: "אבל בואו נגיד את האמת במידה ולא היה מדובר על פעיל 0מאל קיצוני מהדגלים השחורים (שהתקשורת מתעקשת לקרוא לו פעיל זכויות אדם) והם היו פורצים לטלפון של מישהו כמו למשל אממממ הצל, או ארגון להב"ה, התקשורת הייתה מתמוגגת מהאכיפה מעודדת את הפריצה ותומכת במשטרה וזאת הבעיה".
 
לסיום כתב: "אני מתנגד לכל פריצה לפרטיות של כל פעיל פוליטי מכל צד אלא אם זאת סכנה ביטחונית ברורה", הצל זכה לתמיכה ברורה בדברים שלו, אבל העיתונאים של חדשות 12 קיבלו לא מעט עקיצות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה