טלוויזיה

האם איילה חסון בדרך לתפקיד ראשון בסדרה של כאן 11?

על פי דיווח בוואלה! תרבות, בהפקת הסדרה יוסיפו את העיתונאית לעונה החדשה בתפקיד עצמה לאחר שרינה מצליח סרבה לתפקיד. העיתונאית מחדשות 13 לא אישרה ולא הכחישה את הדיווח

מערכת ice | 
אילה חסון (צילום צילום מסך 13)
רינה מצליח כבר לא תהיה בעונה החדשה של 'מנאייכ', אבל היום (שישי) דווח בוואלה! תרבות כי עיתונאית מוכרת בכל זאת תיקח חלק בסדרה, והיא אילה חסון, מגישת מהדורת "שישי" ו"המטה המרכזי" בחדשות 13 שתשחק בכאן 11 בתפקיד עצמה, כך לפי הדיווח.
כזכור, מגישת "פגוש את העיתונות" בחדשות 12, דחתה את ההצעה לשחק בסדרה המדוברת של תאכיד השידור. אבל חסון לא אישרה וגם לא הכחישה את הדיווח כשמסרה בתגובה: "הסדרה משובחת". טרם התקבלה תגובת כאן 11 לפרסום.
מנאייכ היא מותחן פשע ודרמה משטרתית, בת עשרה פרקים, שנכתבה על ידי רועי עידן, הופקה ושודרה בערוץ "כאן 11" באוגוסט 2020 ובקרוב אמורה להתחיל העבודה על צילומי העונה השנייה. הסדרה עוסקת בחקירה שמנהלת המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בחשד שמפקד תחנת משטרה, בדרגת ניצב משנה, מעורב, יחד עם אחדים משוטריו, בפשעים חמורים הנעשים בשיתוף פעולה עם משפחת פשע. 
בסדרה מככבים שלום אסייג בתפקיד ראשי לצד עמוס תמם, כאשר אורנה פיטוסי, מיה דגן, מיכה סלקטר, לירז חממי, סאבלימינל (קובי שמעוני), ששי סמוכה ומוטי בן ישראל גם כן חלק מהקאסט, שבאפריל 2021 זכה בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, כששני הכוכבים הראשיים גם כן זכו לפרסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה