טלוויזיה

התוכנית הסודית של רשת נחשפה: מי תהיה המנחה?

רשת 13 מנסה לשמור בסוד את פרטי סדרת הבישול החדשה שהיא מצלמת בימים אלו אך באולפני הרצליה נחשפו פרטים חשובים על התוכנית. מה מחביאים רשת מתחת לשולחן?
מערכת ice |  3
צפייה בטלוויזיה (צילום unsplash)

תחרויות הבישול בתוכניות הריאליטי הפכו למוצר קבוע על המסך שלנו, כשקשת 12 מחזיקה בתוכניות מאסטר שף, MKR, והקינוח המושלם ששודרה לאחרונה בעונה חדשה. ברשת 13 לעומת זאת משודרת תוכנית משחקי השף שמשודרת בימים אלו בערוץ. 

בשבועות האחרונים החלו צילומים של סדרת בישול חדשה שתשודר ברשת 13, שאת פרטיה הזכיינית לא חושפת בשלב הנוכחי. על אף הניסיון של רשת להחביא את התוכנית, רן בוקר חושף היום פרטים בעקבות פאדיחה קלה שמתרחשת במקום הצילומים של התוכנית - ולפני הרצליה.

אחות קטנה? משחקי השף

בוקר חשף בערוץ הטלגרם שלן, "עובדי תוכנית הבישול ״הסודית״ החדשה של רשת שלום, להבא מומלץ לסגור את הדלת באולפני הרצליה. עד שתעשו את זה - העוקבים בטלגרם יוכלו לראות את הלוגו ואת שם התוכנית שתנחה רותם ישראל בהשתתפות השופטים אסף גרניט, מושיק רוט ויוסי שטרית".
שמה של התוכנית שנחשף בתמונה שפירסם בוקר הוא "המסעדה הבאה" ולפי השם אפשר כבר לנחש שהקונספט הוא לאתר את השף הבא שראוי להקים מסעדה במימון ההפקה, בדומה כנראה לקונספט של התוכנית בקשת MKR, אך מדובר כאמור בהערכת המערכת על בסיס הדברים שפורסמו. התוכנית לפי הפרטים תלווה במנחה ושופטים מבית רשת - רותם ישראל מתוכנית העולם הבוקר ושופטי משחקי השף.

תהיה המנחה. רותם ישראל

מרשת לא נמסרה תגובה בעניין.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איפה מירי
    חיים 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה אם מירי בוהדנה היא לא תשתתף
    סגור
  • 2.
    חשבתי עוד תוכנית בת ל"משחקי השף" (ל"ת)
    גל 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא לירון ולא גיא!!!
    מעריץ 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בבקשה רק לא גיא ולירון או אחד מהם.
    סגור