תרבות ופנאי

הכוכבת ההוליוודית קוטפת פרס נוצץ: השיא של כל הזמנים נשבר?

השחקנית האמריקנית המוערכת מריל סטריפ תזכה בדקל הזהב לשם כבוד בערב החגיגי שיפתח את פסטיבל הקולנוע קאן בצרפת. במהלך האירוע יערך פאנל מיוחד שבו היא צפוה לקחת חלק. לאורך קריירה רבת שנים הייתה מועמדת ל-21 פרסי אוסקר, יותור מכל אדם אחר אי פעם
מערכת ice | 
הוליווד (צילום Queryzo. grauschleier entfernt, stromkabel entfernt, farben kr?ftiger)
השחקנית האמריקנית הוותיקה מריל סטריפ צפויה לקבל את פרס דקל הזהב לשם כבוד בערב הפתיחה החגיגי של פסטיבל הקולנוע הבינלאומי קאן. מדובר בקאמבק לאחר שנים רבות בהן לא נכחה בפסטיבל קולנוע, שיכלול גם מחווה בדמות השתתפות בפאנל חגיגי שיתקיים במהלך הפסטיבל. מייקל דאגלס זכה בפרס זה בערב הפתיחה אשתקד.
פסטיבל קאן יתקיים השנה ב-14 עד 25 במאי בעיר החוף הצרפתית ופרס דקל הזהב נחשב לפרס היוקרתי ביותר בו יכול לזכות סרט המתחרה בפסטיבל. גרטה גרוויג, הבמאית שיצרה את שובר הקופות "ברבי", תעמוד בראש חבר השופטים של התחרות. סטריפ נחשבת לאחת השחקניות המצליחות ביותר בכל הזמנים והייתה מועמדת ל-21 פרסי אוסקר, יותר מכל אדם אחר אי פעם, וזכתה בשלושה פרסים.
 
בשנה שעברה סטריפ ובעלה דון גאמר נפרדו אחרי 45 שנות נישואים. לשניים ארבעה ילדים משותפים. סטריפ שיחקה במספר שוברי קופות, כמו "השעות", "סדרה של צרות", "השטן לובשת פראדה", "מאמה מיה!", "ג'ולי וג'וליה", "זה מסובך" ו"אשת הברזל". היא ידועה כשחקנית הנכנסת עמוק לכל תפקיד אותו היא מגלמת ומבצעת אותו בקפדנות, רבים מגדירים אותה כאחת השחקניות הגדולות של הוליווד בכל הזמנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה