תרבות ופנאי

עדן גולן בדמעות, ולמה אנשי המשלחת הישראלית מרוצים מאוד?

הנציגה הישראלית לאירוויזיון, עדן גולן, רגע לפני המופע הדרמטי שעיני כל העולם נשואות אליו בעקבות המחאות סביב השתתפותה של ישראל בעקבות המלחמה, עלתה לחזרה השנייה והאחרונה עם הרקדנים, ולא הצליחה לעצור את הדמעות מהתרגשות, והשינוי של הצוות השוודי הוביל לשביעות רצון של אנשי המשלחת הישראלית
מערכת ice |  3
עדן גולן באירוויזון 2024 (צילום אינסטגרם/ עדן גולן, shutterstock)
חזרה אחרונה לעדן גולן לפני חצי הגמר. זהו, הכול כבר מוכן לקראת עלייתה לבמה של נציגת ישראל לאירוויזיון בימים הקרובים, ולפני שעה קלה היום (שישי) הסתיימה החזרה השנייה והאחרונה של עדן גולן והרקדנים על במת האירווויזיון במאלמו שבשוודיה.
בכל הקשור לזווית הצילום, הצוות השוודי שיפר את זווית הצילום ועל כן נמסר לאחר החזרה השנייה והגורלית כי אנשי המשלחת הישראלית מרוצים מאוד מהתוצאה. בנוסף, בחזרה האחרונה נעשה שימוש בעשן כבד שיוצא מתוך אלמנט העיגול במרכז הבמה, תוך כדי שהרקדנים עומדים עליו.
 
הנציגה הישראלית לאירוויזיון, עדן גולן, סיימה את הנאמבר בדמעות של התרגשות ועובדי ההפקה באולם מחאו כפיים.
כזכור, החזרה הראשונה שנערכה לפני 3 ימים הסתיימה אף היא על הצד הטוב ביותר, כאשר המפיקים השוודים מאד התרשמו מהיכולות הווקאליות יוצאות הדופן שהפגינה עדן גולן, בייחוד בקטע האופראי של השיר. עדן ביצעה שלושה טייקים והמשיכה להפגין יכולות יוצאות דופן וכל זה אחרי שנחתה רק לפנות בוקר במאלמו ועם מעט שעות שינה.
 
חשיפת החזרה הראשונה. צילום: ebu
במהלך ההופעה, ילוו את עדן חמישה רקדנים בתוך עיגול תפאורה ענק שמתחיל בתאורה כחולה, לאט לאט מתפתחת תחושת סערה על הבמה והנאמבר מסתיים בתאורה כתומה, מעין זריחה על הסט שמסמלת תקווה. כאמור, הפעם נעשה שימוש גם בעשן כבד שיוצא מתוך אלמנט העיגול במרכז הבמה.
למרות הביקורות הקשות, והחלפת השיר, הביצוע של עדן גולן מתקדם בטבלת ההימורים היישר לתוך העשירייה הראשונה במה שמפיח תקווה עבור הציבור הישראלי להצלחה למרות כלל הקשיים.
 
הביצוע של הנציגה הישראלית שמתקדם בטבלת ההימורים. צילום: תאגיד השידור הישראלי
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהצלחה עדן שלנו
    שמשון הגיבור 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תראי להם מה זה, לכל האנטישמים תני להם בראש.
    סגור
  • 1.
    השיר הכי טוב שהיה לנו אי פעם באירוויזיון ... (ל"ת)
    תמר 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • גם אני חושבת
    אילי 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אני חושבת
    סגור