תרבות ופנאי

עדן גולן בטירוף: המאבק בשווי מיליוני שקלים על הזמרת נחשף

עדן גולן, נציגת ישראלית לאירוויזיון 2024 בשבדיה, מקבלת עשרות הצעות בשווי של מאות אלפי שקלים כל אחת מחברות בישראל כדי שתהיה הפרזנטורית שלהן. בשלב זה, אנשיה של גולן דחו את כל ההצעות שקיבלה
מערכת ice | 
עדן גולן (צילום רונן פדידה)
עדן גולן, זוכת "הכוכב הבא" שתייצג את ישראל באירוויזיון 2024 שייערך בחודש הבא בעיר מאלמו שבשבדיה, פרצה לתודעה שלנו והפכה לכוכבת בן רגע אחרי שכבשה את לבבות הישראלים.
היום (שלישי) נודע כי גולן מתחילה לקצור את פירות ההצלחה, כאשר ישנו מאבק כוחות לא קטן על שירותיה של הזמרת. על פי דיווח ב"מאקו", מדובר למעשה בעשרות חברות שונות שהציעו לגולן להיות הפרזנטורית שלהן, כאשר הבולטות שבהן הן חברות למוצרי שיער ומותגי אופנה.
 
על פי הדיווח, מדובר בהצעות שערכן מגיע למאות אלפי שקלים, כאשר אנשיה של גולן דוחים בשלב זה את כל ההצעות אותן היא מקבלת, זאת כדי לשמור עליה ממוקדת לקראת המטרה החשובה מכולן - אירוויזיון 2024.
למעשה, מדובר כאמור בעשרות חברות שמציעות לגולן סכומים הנעים בין 430 אלף שקל ל-630 אלף שקל, כך שגולן קיבלה למעשה בתקופה האחרונה הוצאות בשווי של מיליוני שקלים, אך נכון לרגע זה כאמור, אנשיה של גולן מסרבים להצעות ומנסים לשמור את הריכוז שלה אך ורק באירוויזיון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה