למשרד פרסום במרכז תל-אביב דרוש/ה ביצועיסט/ית תותח/ית עם יכולת עיצובית.
דרישות:
סטודיו למיתוג במרכז הארץ מהמובילים בארץ עם התמחות במיתוג וBTL- ועיצוב חללים, מחפש מעצב/ת בכיר למשרה מלאה שיכנס למשפחה.
הסטודיו ממוקם במושב באיזור השפלה
דרישות:
# ניסיון עבודה של חמש שנים לפחות בהובלה וניהול פרוייקטים
# התמחות בעיצוב חוברות ומגזינים
# אובססיה טיפוגרפית קשה וחדוות מיתוג
# שליטה מלאה באינדזיין, אילוסטרייטור, פוטושופ, PPוסקאצ׳אפ.
# בוגר/ת בית ספר גבוה לעיצוב
יאאלה מוכשרים שאתם, שלחו לינקים ונפגש!
#משרה מלאה (מתאים גם לאמהות)
תאור המשרה:
1.ניהול קמפיינים בינלאומיים בפייסבוק ובאינסטגרם
2.קידום ועבודה בגוגל AdWords
3.עבודה על פלטפורמות כגון outbrain, taboola, twitter ועוד
4. מעקב אחר תוצאות, כתיבת דוחות וביצוע אופטימיזציה
דרישות:
-ניסיון מעשי בתחום לפחות 3 שנים
-אנגלית ברמה מצויינת - דיבור כתיבה ודיבור (העבודה באנגלית)
-סדר וארגון ברמה גבוהה
-ניסיון בניהול מספר קמפיינים במקביל
המשרה כוללת ניהול פרויקטים מקצה לקצה כולל תכנון משימות ולו"ז, הפעלת ספקי משנה, הטמעה ותמיכה עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים. הזדמנות להיות חלק מחברה מצליחה צומחת להוביל תפקיד מפתח משמעותי בליבת הפעילות.
ניסיון של שנתיים בדגש על מערכות web & mobile
הבנה טכנולוגית גבוהה, יכולות למידה עצמית
התפקיד כולל ניהול ותפעול כלל הנכסים והמשאבים הדיגיטליים של החברה, כולל: אחריות על קידום האתר והתוכן בפלטפורמות השונות
(Facebook, Google, Taboola, Outbrain), ניהול הפעילות ברשתות החברתיות, ניהול והעלאת קמפיינים פרסומיים באתר, אופטימיזציה והפקת דוחות ללקוחות, בדיקת עמודי הנחיתה והטמעת פיקסלים. סיוע בהיבטי הפקה, תפעול תוכן והתנהלות אל מול לקוחות.
דרישות:
דגשים חשובים:
יכולת אנליטית גבוהה, מוכוון מטרות ויעדים, כישורים בינאישיים גבוהים, תודעת שירות, יכולת ייזום וניהול משימות באופן עצמאי מול גורמים שונים בחברה ומחוצה לה, אחריות, חריצות, יכולת למידה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
לארגון ציבורי דרוש איש/אשת יח"צ אזורי במשרה מלאה.
התפקיד כולל איתור סיפורים והבאתם לפרסום בכלי תקשורת ארציים ומקומיים,
ניסוח הודעות לעיתונות, הצעות לכתבות ועוד. כל זאת תוך שמירת קשר שוטף עם גורמי הארגון ודרכם לאתר את הסיפורים. כמו גם קשר עם עיתונאים על
מנת להביא את הידיעה לפרסום ולחשיפה מקסימלית.
דרישות
לפחות שנתיים ניסיון מוכח בפעילות יחסי ציבור
ניסיון מוכח בכתיבת הודעות לעיתונות
היכרות טובה עם כלי תקשורת מקומיים וארציים – יתרון משמעותי
תואר ראשון חובה, תואר בתקשורת יהווה יתרון
רישיון נהיגה ורכב – חובה.
למשרד פרסום ודיגיטל דבי ורון דרוש/ה ארט/ית
בוגר/ת אחד מבתי הספר הגבוהים לעיצוב, עם ניסיון של שנה לפחות במשרד פרסום
העבודה במשרה מלאה בתל אביב
דרישות
זמינות מידית
שליטה בתוכנות אדובי:
חובה - InDesign, Photoshop, Illustrator, after effects .
שליטה ב PowerPoint- יתרון
יש לצרף תיק עבודות
מיקום המשרה קרליבך- תל אביב
דרוש/ה מנהל/ת סושיאל בעל ידע וניסיון בעבודה על פייסבוק ואינסטגרם
יכולת כתיבה גבוהה – חובה (בעיקר מיקרוקופי לפוסטים וסטוריז באינסטגרם)
יתרון - בוגרי קורס קופירייטינג וכתיבה
יתרון – ידע בסיסי בתוכנות עיצוב
אז מפה לשם, משרד הפרסום שלנו ממשיך להתרחב (חמסה, שומבצל) ואנחנו מחפשים מנהל/ת לקוחות מדהימים לצוות המדהים שלנו.
--
**חובה: שנתיים ומעלה ניסיון עם לקוחות און/ אוף-ליין ויחסי אנוש קסומים.
מדבר אליכם? מכירים כאלו? שלחו לנו קו"ח במיידי!
*המודעה פונה לכל המינים כמובן
למשרד יחסי ציבור בתל אביב דרושה יועצת תקשורת נמרצת, יצירתית ואחראית בעלת ניסיון ביחסי ציבור / דוברות (עדיפות בתחומים כלכליים-מסחריים), למשרה מלאה.
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה עצמאית, דיסקרטיות מובטחת.
*המודעה מנוסחת בלשון נקבה, אך פונה לגברים ונשים כאחד.
לקבוצת פרנטנר דרוש/ה עוזר/ת דוברת
תיאור המשרה
דרישות:
אנחנו מחפשים ביצועיסטים חדשים שיצטרפו לצוות שלנו
דרישות התפקיד:
ניסיון של שנתיים לפחות בסטודיו לעיצוב / חברת מיתוג / משרד פרסום - חובה
ידע באילוסטרייטור, פוטושופ, אינדיזיין, פאוור פוינט וסקצ' - חובה
נסיון בהורדות לדפוס - מאסט
ראש גדול שקולט מהר - ברור
אישיות חד פעמית - מאסט
המודעה מיועדת לגברים/נשים/גבריות/נשיים
קצת על השגרה שלנו:
אנחנו צוות של 25 חמודים
עובדים כל יום בין 9:00 ל-18:00
בימי שלישי אנחנו מסיימים לעבוד ב-16:00 והולכים לחיות את החיים.
אנחנו לא מאמינים בשעות נוספות, אבל אם קורה וצריך להישאר, אנחנו משלמים אותן כתוספת למשכורת, בלי טריקים ופעלולים מטופשים.
המשרדים שלנו ממש על גדות הנהר (איילון), ברחוב נירים שליד אצטדיון יד אליהו.
אז שלחו לנו קו"ח ופורטפוליו
אתם יכולים גם להוסיף גם כמה מילים על עצמכם, אם בא לכם ומי יודע, אולי הפעם יצטלבו דרכינו.
בחנו את עצמכם - מהו המספר הגבוה ביותר של שנים בהם החזקתם במקום עבודה אחד? ובכן, במידה ואתם שייכים לדור ה-Y, כלומר, נולדתם לאחר שנת 1980, כנראה שהמספר יהיה נמוך מאוד, אפילו פחות משנה. למה זה קורה ומה יהיה עם דור ה- Z?
ילידי שנות השמונים, אנו שמחים לעדכן אתכם שעד כה מסתמן שאתם דיי מפונקים. בכל זאת עברתם בחייכם את מהפכת התקשורת הגדולה ביותר עד כה, הוריכם ממש אוטוטו יוצאים לפנסיה וברזומה שלהם ותק אדיר במקום עבודה שהחלו אחרי הצבא, אך אתם כנראה כבר לא זוכרים היכן עבדתם לפני 4 שנים.
למה? פשוט כי הבנתם את השוק
מה שמייחד אתכם, כן אנו רואים זאת כייחודיות, זו הראייה הגלובלית שלכם וההבנה שיש לכם הרבה יותר מה לתת, הרבה יותר מה להציע לשוק שגם כן ממשיך ודורש. אתם, שגדלתם אצל הסבתא בזמן שהוריכם עבדו קשה, הבנתם שהעתיד שלכם לא יהיה כזה, הבנתם שאתם - עובדים בשביל לחיות ואפילו לחיות טוב.
אתם בוחרים את העבודות שאתם רוצים, את המוזיקה שאתם רוצים, מרגישים בנוח לקום ולמחות, מצייצים, לא מפחדים ממודעות דרושים, מנהלים את הזמן ובטח שלא מפחדים מהמילה אבטלה. ושלא נשכח שאתם יודעים ליהנות ולחיות בלי דאגות, למרות שאתם כבר בני 30+, לא נשואים ובלי דירה, אתם יוצאים, מבלים ודורשים את המגיע לכם.
מחקרים שונים שנעשו בעולם מראים כי מהפכת הטלפונים החכמים והנגישות שנוצרה בעקבות כך, היא ששינתה את תמונת הדרושים בעולם, היא שגרמה לדור ה- Y להתעורר ולהבין שכבר לא קמים ומחפשים עבודה, ההפך הוא הנכון, מתיישבים ומחפשים עבודה והסיסמא פשוטה: מה שלא שם, לא קיים.
השינויים בשוק העבודה
מודעות הדרושים הן כבר לא כמו שהיו בעבר, הכל און ליין, הכל מהבית, קורות החיים כבר ממזמן לא מודפסים ולהתלבש לראיון עבודה, זה גם בגדר המלצה, הרי הכל ברשת, הכל מצולם, האח הגדול מכיר אתכם ומי שהיה צריך להשתנות הם דווקא חברות הגיוס ובעלי העסקים אשר צריכים לצור סביבת עבודה המתאימה לתנאים החדשים. חשוב לציין שרשימת הדרישות לתפקידים עלתה בהתאמה אך עדיין מנהלי משאבי אנוש רבים ממליצים לבצע שינויים פנים ארגוניים על מנת לקבל את העובד הטוב ביותר לטווח הארוך ביותר. כל למשל במודעות דרושים בפרסום שבאתר אייס ניתן לראות את שם החברה, האזור, התיאור, הדרישות, שעות העבודה וזאת בשילוב מילת תיאור שיווקית על מקום העבודה.
סיגלית, מנהלת משאבי אנוש, מפרסמת מודעות דרושים בשיווק ומספרת כי בעבר המודעות היו קצרות וקולעות, עם תיאור התפקיד והדרישות. היום צריך לפרט, לשלוח מבחנים במייל ולשווק את המשרה לפרטי פרטים.
מה מחכה לנו בעתיד?
עם קצב ההתפתחות הטכנולוגית, יכול להיות שבעתיד שכולנו נמצא את עצמו בבית כשרובוטים עושים בשבילנו את העבודה… אבל אם נהיה ריאלים, כנראה שגם הדור הבא ימשיך להתפנק ולדרוש שכר גבוה ותנאים טובים אל מול התמורה הגבוהה אותה הוא מספק.
אל תשכחו להציץ במגוון משרות שיווק, פרסום, דיגיטל ויח"צ המחכות לכם כאן במדור דרושים, בחינם.