ויראלי

עדן גולן מקבלת איומים על חייה: "זה מוציא אותה מאיזון"

עדן גולן, נציגתנו בתחרות האירוויזיון, מקבלת לאחרונה איומים על חייה בעמוד האינסטגרם שלה, לצד הודעות פרטיות מאנשים המאיימים לפגוע בה טרם תעלה על הבמה בשבדיה. מקורבת לזמרת: "ההורים שלה ישכרו על חשבונם מאבטחים אישיים נוספים"
רוני שיינר | 
עדן גולן (צילום יוטיוב/ כאן 11)

עדן גולן, שזכתה במקום הראשון בגמר "הכוכב הבא" ונבחרה לייצג את מדינת ישראל באירוויזיון, מקבלת לאחרונה איומים על חייה בעמוד האינסטגרם שלה והודעות מאנשים המאיימים לפגוע בה טרם תעלה על הבמה בשבדיה. 

"היא אחת הזמרות הכי מקצועיות וחדורות מטרה שתכירו", מסרה מקורבת לזמרת לוואלה סלבס, "אבל אי אפשר שלא להגיד שהאיומים שהיא מקבלת באופן ישיר באינסטגרם שלה ולא רק שם, מוציאים אותה מאיזון". 
 


מקורבת אחרת מסרה: "זה לא מה שיעצור אותה לתת את ההופעה הכי טובה שלה ולייצג את ישראל בכבוד, במיוחד בימים אלה. ההורים שלה גם ישכרו על חשבונם מאבטחים אישיים נוספים שיאבטחו אותם". 


המשלחת הישראלית לאירוויזיון, שתכלול, כפי שפרסמנו כאן לראשונה גם את יוצרת השיר קרן פלס, תהייה מהמאובטחות אי פעם. ההיערכות הגדולה בשב"כ נובעת ממספר סיבות עיקריות, בהן המלחמה בעזה, ואופי היעד שבו מתרחשת התחרות- מאלמו, שבדיה, שנחשב לאנטישמי במיוחד בלי קשר לעיתוי. זאת, לצד התקיפה שגרמה לחיסולו של הגנרל האיראני חסן מהדווי, שמיוחסת לישראל. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה